Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Gra konsolowa w przeglądarce web

Ostatnio zmodyfikowano 2025-08-01 16:57
Autor Wiadomość
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-21 20:02:10
No tak. Czyli jak w każdego managera. Jesteś Mourinho i wstawiasz ludzi do składu. Podczas meczu robisz zmiany, ustawiasz itd. Frajda jest jak wygrywasz w dłuższej perspektywie bo np dobrze zarządzasz zmęczeniem czy kartkowiczani. To nie jest FIFA że walisz przewrotka z połowy boiska bramkę i czujesz się Bogiem w związku z tym.Raczej trzeba mieć wyobraźnię. I to trochę taki klimat radiowy.
P-182802
tBane
» 2025-07-21 20:26:11
Nieźle :-) ja bym takiej gry nie potrafił zaprogramować
P-182803
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-21 20:35:50
Kreatywność. Natomiast wiedzą z cpp jest raczej na poziomie małym. Już nawet chciałem to robić na planszy papierowej z normalnymi kośćmi. Ale trochę za dużo się tam dzieje w tle.
P-182804
tBane
» 2025-07-21 21:56:05
A jeśli można wiedzieć. To jak zrobiłeś symulację meczu?
P-182807
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-22 08:58:50
Wybrałem pewną koncepcję i się jej trzymałem. Założyłem sobie, że najważniejsze jest to, żeby była to gra zespołowa. I wszędzie używałem funkcji rand()% z różnymi wartościami co stworzyło to, że mecz żyje i nigdy nie jest taki sam.
Generalnie na forach o managerach ludzie piszą, że te nowe gry są mega skomplikowane z milionem opcji w stylu "czy gość ma kopnąć małym czy dużym palcem u stopy" ;) choć tak na prawdę niewiele później to daje w rozgrywce. Kultowy tu był CM 01/02 ale i tam już to było dosyć skomplikowane i ludzie, którzy robili testy dochodzili do wniosku, że połowa opcji nic nie daje w realu.

https://ibb.co/20ZMVYyq
P-182809
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-22 11:04:22
https://ibb.co/qYmFcVLt
P-182810
czerwonymoskit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-27 21:46:45
Natomiast jeśli pytasz o jakieś techniczne kwestie to używam podstawowej wiedzy. Jakieś struktury, funkcje void do porządkowania kodu. Kompletnie nie używam wskaźników, referencji. Bardzo ułatwia mi sprawę przesłanianie. Nie muszę wtedy używać zmiennych sterujących j, j2 , j3 itd bo ich wartosci oddaje do zmiennych globalnych które zawsze tworzą ścieżkę do zawodnika i nie muszę się zastanawiać jaka ona jest gdy skacze po funkcjach, a do pętli zagnieżdżonych używam prawie zawsze jednego j i ją przesłaniam.
Natomiast doszedłem do wniosku że lepiej ujem orać pole niż być zawodowym programistą gdyż to jest jakiś normalnie hardcore hardcorów na polu minowym, przeciwczolgowym z min t72. 😦🙂
P-182817
tBane
» 2025-07-30 04:16:40
Ok. Raczej chodziło mi o to, skąd właściwie wiadomo jak zachowa się piłkarz i na jakiej jest pozycji?
P-182819
1 2 « 3 » 4
Poprzednia strona Strona 3 z 4 Następna strona