czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-30 14:20:13 Każdy zawodnik ma przypisane miejsce na boisku. Ono się może zmienić. Wpływ ma na to to czy piłka jest przed nim czy za nim, czy jego drużyna jest w posiadaniu piłki czy nie, jaką ma ustawioną mentalność. Trzy akcje do jakich się może przyczynić to odbiór, podanie lub strzał. Wszystko rand' uje i wyjdzie co wyjdzie. Nie rozdrabniamn sie na szczegóły bo to moim zdaniem pułapka. Każdy piłkarz może mieć wpływ na akcje bezpośredni lub pośredni. |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-31 10:44:34 Nie chcę całkiem się tu odsłonić. Tam jest masa różnych rzeczy dodatkowych. Może być dopałka hardTackle i w związku z nią dodatkowy komentarz i punkty, foul. Może być dopałka za współczynniki fizyczne i dodatkowy komentarz i punkty. Może być dopałka forwardRuns, Creative itd. Piłkarze działają zespołowo gdyż chciałem uniknąć sytuacji że będę się rozdrabniał nad każdym jednym gościem co on tam chce robić sobie. W każdej grze zespołowej jest tak (z czego oczywiście nikt nie zdaje sobie sprawy), że można stać 20 metrów od piłki, a mieć więcej udziału w strzeleniu bramki (bo np odwracasz uwagę zawodników drużyny przeciwnej) niż ten co stał obok 2 metry ale nie był "w akcji". "lepiej mądrze stać niż głupio biegać" jak mówi stare piłkarskie powiedzenie. Myslę, że masz właśnie to podejście jednostkowe co ten piłkarz robi i jak, a raczej powinneś myśleć co ta drużyna robi i jak. ;)
Tak btw chciałbym kiedyś zrobić managera astro. Z 7 planetami klasycznymi zamiast nazwiskami. Wiesz każda planetka ma na stałe przypisane punkty i cała ta wiedza astro jak planetki, swiatła itd. na przykład kapitanem mogło by być tylko Słońce, playMakere księżyc, stałeFragmenty Merkury. Takie klimaty, mam już dużo obmyślone... Ale to może kiedyś... Dobra idę grać meczyk bo uruchomiłem nowy sezon po zmianach :P
Tylko że ja sobie tu pisze sam ze sobą, a chodziło o pogranie. Za chwilę wyłożę cały kod i guzik nikt nie zainteresowany. Tak więc chyba trzeba zamknąć temat.
|
|
tBane |
» 2025-08-01 00:00:04 |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-08-01 15:26:38 No tak w końcu cała zabawa w rywalizacji. Tylko że mi się na razie nie chce z tym szarpać bo za dużo robić składy grafikę itd itd. Pogram sobie z rok, wyłapie błędy, doreguluje różne aspekty i tyle. |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-09-18 11:55:05 W środku coś takiego mniej więcej.
https://ibb.co/8nRHVs0k |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-09-19 09:36:37 Kończę pierwszy sezon po mega zmianach. Wyniki super. Tak myślę nad zrobieniem jakiejś dokumentacji co do czego się używa itd . Bo tak to trochę czarna magia dla kogoś z boku. Mi też byłoby łatwiej widzieć które współczynniki gdzie się pojawiają, są potrzebne przy jakich akcjach. Chyba to najpierw musiałbym ogarnąć. |
|
czerwonymoskit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-09-19 10:02:12 Tu jakieś wyniki ostatnie...
https://ibb.co/0jGM0dhg
Aczkolwiek jakakolwiek grafa w sfml to miód no już patrzeć nie mogę na tą konsolę ;). Spróbuje powrócić do tego co miałem już porobione. |
|
tBane |
» 2025-09-26 21:23:32 Powodzenia w takim razie :-) SFML nie jest taki trudny wbrew pozorom. Jak już się opanuje sf::Vector, tekstury i sprajty oraz rectTexture to później jest już łatwo. :-) |
|
1 2 3 « 4 » 5 |