Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML OPENGL] Problem z konfiguracją CodeBlocks

Ostatnio zmodyfikowano 2025-06-25 17:56
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML OPENGL] Problem z konfiguracją CodeBlocks
» 2025-06-25 16:26:41
Poniższy kod gdy od komentuję linijkę z
glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT );
 kompiluje i uruchamia się pięknie. A gdy za komentuję to kompilator mówi coś takiego: Undefined Reference to glClear(). Próbowałem ten problem rozwiązać przy użyciu ChatGPT ale jak widać nie pomogło. Piszę pod linux mint. Pomoże ktoś rozwiązać ten problem?



C/C++
#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/OpenGL.hpp>
#include <GL/glu.h>
#include <GL/gl.h>

int main() {
   
sf::Window window( sf::VideoMode( 800, 600 ), "SFML + OpenGL" );
   
window.setVerticalSyncEnabled( true );
   
   
// Główna pętla
   
while( window.isOpen() ) {
       
sf::Event event;
       
while( window.pollEvent( event ) ) {
           
if( event.type == sf::Event::Closed )
               
 window.close();
           
       
}
       
       
       
// Czyszczenie ekranu
        // glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
       
        // Tutaj możesz dodać swoje polecenia OpenGL
       
        // Wyświetlenie
       
window.display();
   
}
   
   
return 0;
}
P-182592
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-06-25 17:56:10
Już sobie poradziłem... trzeba było dodać trzy słowka do linkera: GL, GLU, glut.Hej!!
P-182593
« 1 »
  Strona 1 z 1