[SFML OPENGL] Problem z konfiguracją CodeBlocks
Ostatnio zmodyfikowano 2025-06-25 17:56
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML OPENGL] Problem z konfiguracją CodeBlocks » 2025-06-25 16:26:41 Poniższy kod gdy od komentuję linijkę z glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); kompiluje i uruchamia się pięknie. A gdy za komentuję to kompilator mówi coś takiego: Undefined Reference to glClear(). Próbowałem ten problem rozwiązać przy użyciu ChatGPT ale jak widać nie pomogło. Piszę pod linux mint. Pomoże ktoś rozwiązać ten problem? #include <SFML/Window.hpp> #include <SFML/OpenGL.hpp> #include <GL/glu.h> #include <GL/gl.h>
int main() { sf::Window window( sf::VideoMode( 800, 600 ), "SFML + OpenGL" ); window.setVerticalSyncEnabled( true ); while( window.isOpen() ) { sf::Event event; while( window.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) window.close(); } window.display(); } return 0; }
|
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-06-25 17:56:10 Już sobie poradziłem... trzeba było dodać trzy słowka do linkera: GL, GLU, glut.Hej!! |
|
« 1 » |