Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.6.2] Auto-Tiled - Program do rysowania mapy

Ostatnio zmodyfikowano 2025-08-05 06:48
Autor Wiadomość
pekfos
» 2025-07-14 23:12:09
W ogólnym przypadku jak masz N terenów, to potrzebujesz N4 kafli. W rogach jest już nie 1 bit, tylko liczba 0 do N-1. Możesz się ograniczyć do tekstur takich jakie masz teraz, ale nie oczekuj że program Ci wyczaruje kafel na którym schodzą się 3 różne tereny... Musisz wtedy robić mapę zgodnie z tymi ograniczeniami.
P-182758
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-14 23:15:35
Ok.
Ale samo dopasowanie kształtu to jak zrobić?
P-182759
pekfos
» 2025-07-14 23:34:10
Jaki jest problem?
P-182760
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-14 23:44:17
Niedopasowany kształtem zielony kafelek trawy

P-182761
pekfos
» 2025-07-14 23:48:52
Narysuj rezultat którego oczekujesz.
P-182762
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-15 00:27:52
myślałem, że coś w ten deseń:

P-182763
pekfos
» 2025-07-15 17:06:24
Równie dobrze mógłbyś zamienić te obrazki miejscami i bym się nie połapał. Oba wyniki są błędne, czemu chcesz tylko zmienić rodzaj błędu?
P-182766
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-07-15 17:14:44
mhm w takim razie jak Ty byś to zrobił ? :-)
P-182767
1 2 3 4 5 « 6 » 7 8
Poprzednia strona Strona 6 z 8 Następna strona