[SFML 2.6.2] Auto-Tiled - Program do rysowania mapy
Ostatnio zmodyfikowano 2025-08-05 06:48
pekfos |
» 2025-07-14 23:12:09 W ogólnym przypadku jak masz N terenów, to potrzebujesz N4 kafli. W rogach jest już nie 1 bit, tylko liczba 0 do N-1. Możesz się ograniczyć do tekstur takich jakie masz teraz, ale nie oczekuj że program Ci wyczaruje kafel na którym schodzą się 3 różne tereny... Musisz wtedy robić mapę zgodnie z tymi ograniczeniami. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-14 23:15:35 Ok. Ale samo dopasowanie kształtu to jak zrobić? |
|
pekfos |
» 2025-07-14 23:34:10 Jaki jest problem? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-14 23:44:17 Niedopasowany kształtem zielony kafelek trawy  |
|
pekfos |
» 2025-07-14 23:48:52 Narysuj rezultat którego oczekujesz. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-15 00:27:52 myślałem, że coś w ten deseń:  |
|
pekfos |
» 2025-07-15 17:06:24 Równie dobrze mógłbyś zamienić te obrazki miejscami i bym się nie połapał. Oba wyniki są błędne, czemu chcesz tylko zmienić rodzaj błędu? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-15 17:14:44 mhm w takim razie jak Ty byś to zrobił ? :-) |
|
1 2 3 4 5 « 6 » 7 8 |