pekfos |
» 2025-07-15 17:22:39 Wyszedłbym od poprawnego wyniku? Paint jak papier, wszystko przyjmie, to nie jest kwestia programowania. Tak jak pisałem, potrzebujesz więcej tekstur, w szczególności przejścia z piaskiem po przekątnej i wodą/trawą w pozostałych rogach. No i nie bez powodu zrobiłem wyświetlanie mapy przed dopasowaniem kafelków. Patrząc na te obrazki trzeba nie tylko dochodzić co powinno było wyjść, ale najpierw jaki input dał ten błędny wynik. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-15 17:32:48 Ok. Chcę osiągnąć coś takiego, ale dla piasku o szerokości 1 kafelka  |
|
pekfos |
» 2025-07-15 19:07:50 I nie działa? To jest szerokość 1 kafla:  |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-15 19:20:21 No patrz ... zlośliwość rzeczy martwych teraz mi działa ... xD Dobra, dzięki za pomoc. :-)  |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-07-19 14:30:51 No takie coś się trafia :-/ Ja myślę, że dla trawy i stepu powinny być takie przejścia jak dla piasku z tym, że zamiast otoczone wodą powinny być otoczone piaskiem..  int getTileIndex( int x, int y ) { int ttype = terrain_types[ y * size.x + x ]; return getTileValue( x, y, ttype ) |( getTileValue( x + 1, y, ttype ) << 1 ) |( getTileValue( x, y + 1, ttype ) << 2 ) |( getTileValue( x + 1, y + 1, ttype ) << 3 ); }
int getTileValue( int x, int y, int ttype ) { if( ttype == terrain_types[ y * size.x + x ] == 0 ) return( terrain_values[ y * size.x + x ] ) ? 0 : 1; else return terrain_values[ y * size.x + x ]; }
void editTile( int x, int y, int terrain_type, int terrain_value ) { terrain_types[ y * size.x + x ] = terrain_type; terrain_values[ y * size.x + x ] = terrain_value; for( int yy = y - 1; yy <= y + 1; yy++ ) { for( int xx = x - 1; xx <= x + 1; xx++ ) { if( xx >= size.x || yy >= size.y || xx < 0 || yy < 0 ) continue; int index = getTileIndex( xx, yy ); sprites[ yy * size.x + xx ].setTextureRect( sf::IntRect( index * 64 +( yy * 16 ) % 64, terrain_types[ yy * size.x + xx ] * 64 +( xx * 16 ) % 64, 16, 16 ) ); } } }
|
|
pekfos |
» 2025-08-03 18:00:46 Jak by to miało wyglądać? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-08-04 00:08:04 Dokładnie tak. :-) I właśnie z tym mam problem, że próbuję od wielu dni napisać pod to obliczanie kafelka i nie chce działać ..  |
|
pekfos |
» 2025-08-04 00:29:58 I po co Ci to? To też jest błędne zachowanie. Już to przerabialiśmy w tym temacie. |
|
1 2 3 4 5 6 « 7 » 8 |