[SFML 3.0.2] sf::VertexArray - jak dodać punkty sf::Vertex ?
Ostatnio zmodyfikowano 2025-10-12 16:24
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 3.0.2] sf::VertexArray - jak dodać punkty sf::Vertex ? » 2025-10-12 14:27:33 Cześć. Mam problem z kodem a ChatGPT nie pomógł :-/ Potrzebuję dodać punkty sf::Vertex do sf::VertexArray. W SFML 2.6.2 działało a tu nie działa ... Podkreśla mi wszystkie sf::Vertex :-/
void Lasso::generateOutline( bool selectionComplete ) { if( _points.size() < 3 ) return; if( _rect.size.x <= 0 || _rect.size.y <= 0 ) return; if( _outlineRenderTexture.getSize() != sf::Vector2u( _rect.size ) ) _outlineRenderTexture.resize( sf::Vector2u( _rect.size ) ); _outlineRenderTexture.clear( sf::Color( 0, 0, 0, 0 ) ); sf::Color lassoColor = sf::Color( 47, 127, 127, 255 ); sf::VertexArray lines( sf::PrimitiveType::LineStrip ); for( auto & point: _points ) lines.append( sf::Vertex( sf::Vector2f( point ), lassoColor ) ); sf::VertexArray p( sf::PrimitiveType::Points ); p.append( sf::Vertex( sf::Vector2f( _points.front() ), lassoColor ) ); p.append( sf::Vertex( sf::Vector2f( _points.back() ), lassoColor ) ); if( selectionComplete ) lines.append( sf::Vertex( sf::Vector2f( _points.front() ), lassoColor ) ); sf::RenderStates rs; rs.blendMode = sf::BlendAlpha; rs.transform.translate( { 0.5f, 0.5f } ); _outlineRenderTexture.draw( lines, rs ); _outlineRenderTexture.draw( p, rs ); _outlineRenderTexture.display(); }
|
|
DejaVu |
» 2025-10-12 14:35:47 jaki błąd? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-12 15:21:04 no instance of constructor "sf::Vertex::Vertex" matches the argument list |
|
pekfos |
» 2025-10-12 16:15:07 Zmień nawiasy okrągłe na klamrowe. p.append( sf::Vertex { sf::Vector2f( _points.front() ), lassoColor } );
|
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-12 16:24:30 Ok dzięki :-) Dopiero co kasowaałem wszystkie klamry bo mi typy się nie zgadzały a w tym miejscu akurat są potrzebe :P |
|
« 1 » |