[SFML 3.0.2] Assertion failed: right != 0 && "Vector2::operator/ cannot divide by 0",
Ostatnio zmodyfikowano dzisiaj: 4 min
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 3.0.2] Assertion failed: right != 0 && "Vector2::operator/ cannot divide by 0", » 2025-10-12 17:16:08 Jak najszybciej zlokalizować dany błąd w Visual Studio 2022? Assertion failed: right != 0 && "Vector2::operator/ cannot divide by 0", file D:\a\SFML\SFML\include\SFML/System/Vector2.inl, line 185 |
|
pekfos |
» 2025-10-12 17:44:03 Uruchom pod debuggerem. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-12 17:58:50 Czyli jak. Moze to głupio zabrzmi ale nie wiem chyba jak to zrobić. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-12 18:07:55 Ja tylko potrafię namierzać błędy wypisując wartości zmiennych w konsoli lub czytając listę błędów tą na dole.. Nie wiem jak inaczej namierzać bugi. A sporo kodu zmieniłem od wersji 2.6.2 i mi jedno narzędzie przestało działać. |
|
pekfos |
» 2025-10-12 20:30:54 |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-13 11:09:47 ok. Nie mogę namierzyć błędów ... Napisze chyba kod od nowa :-/ |
|
pekfos |
» 2025-10-13 15:29:14 Eh pokaż ten kod i opisz jak zreprodukować problem. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-13 15:48:43 Niestety trudno będzie tu wstawić kod gdyż jest zagnieżdżony w większym programie. |
|
« 1 » 2 |