Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 3.0.2] Ograniczyć zużycie RAM

Ostatnio zmodyfikowano dzisiaj: 28 min
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 3.0.2] Ograniczyć zużycie RAM
» 2025-10-20 12:11:19
Cześć. Napisałem program z użyciem biblioteki SFML 3.0.2, który w menadżerze urządzeń pokazuje, że zużywa 1.8% CPU i 33.8MB pamięci. Jak są sposoby, by ograniczyć zużycie RAMu?
P-183184
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-10-20 12:32:30
Czy dobrym rozwiązaniem będzie stosowanie: uint16_t, int16_t itd ?
P-183185
DejaVu
» 2025-10-20 14:35:49
Dobrym sposobem jest nie ograniczanie ramu, jeżeli tego nie trzeba. Gry z założenia wciągają dużo pamięci. Dopóki nie używasz więcej jak 1GB RAM to nie powinieneś w ogóle o tym myśleć. To nie te czasy, gdy walczyło się o każdy 1MB RAM.
P-183186
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-10-20 16:44:46
No dobra, ale mimo wszystko jak bym chciał ograniczyć zużycie ramu to od czego zacząć? Taki Paint w Windowsie 11 ma zaledwie 40MB, a jest w nim masa narzędzi...
P-183190
skovv
» 2025-10-20 18:06:54
Każda klasa/zmienna/obiekt i biblioteki które dodajesz dodają ram.. Serio nie ma sensu się tym przejmować bo nikt nie ma kompa poniżej 8gb ram(no czaaasem ale to już do zmiany) - na telefonie mam 12gb :D Optymalizować będziesz mógł gdy będziesz miał np mapę z 10k+obiektów i każdy z nich będzie miał nawalone zbędnych danych/pierdół
P-183195
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-10-20 18:09:44
Mhm... no dobra .. zostawię jak jest. W końcu 35 MB to nie dużo.
P-183197
« 1 »
  Strona 1 z 1