[SFML 3.0.2] Ograniczyć zużycie RAM
Ostatnio zmodyfikowano dzisiaj: 28 min
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 3.0.2] Ograniczyć zużycie RAM » 2025-10-20 12:11:19 Cześć. Napisałem program z użyciem biblioteki SFML 3.0.2, który w menadżerze urządzeń pokazuje, że zużywa 1.8% CPU i 33.8MB pamięci. Jak są sposoby, by ograniczyć zużycie RAMu? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-20 12:32:30 Czy dobrym rozwiązaniem będzie stosowanie: uint16_t, int16_t itd ? |
|
DejaVu |
» 2025-10-20 14:35:49 Dobrym sposobem jest nie ograniczanie ramu, jeżeli tego nie trzeba. Gry z założenia wciągają dużo pamięci. Dopóki nie używasz więcej jak 1GB RAM to nie powinieneś w ogóle o tym myśleć. To nie te czasy, gdy walczyło się o każdy 1MB RAM. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-20 16:44:46 No dobra, ale mimo wszystko jak bym chciał ograniczyć zużycie ramu to od czego zacząć? Taki Paint w Windowsie 11 ma zaledwie 40MB, a jest w nim masa narzędzi... |
|
skovv |
» 2025-10-20 18:06:54 Każda klasa/zmienna/obiekt i biblioteki które dodajesz dodają ram.. Serio nie ma sensu się tym przejmować bo nikt nie ma kompa poniżej 8gb ram(no czaaasem ale to już do zmiany) - na telefonie mam 12gb :D Optymalizować będziesz mógł gdy będziesz miał np mapę z 10k+obiektów i każdy z nich będzie miał nawalone zbędnych danych/pierdół |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-10-20 18:09:44 Mhm... no dobra .. zostawię jak jest. W końcu 35 MB to nie dużo. |
|
« 1 » |