tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-11 17:15:23 |
|
pekfos |
» 2025-11-11 19:15:54 A rozmiar generowanej tekstury pozwala na pokazanie wszystkich 256 wartości? Któreś wylecą jeżeli nie. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-11 19:18:13 Tekstura ma rozmiar 176px x 176px. Ale tu chodzi o wartości skrajne - 0, 255. Czyli nie da się z tym nic zrobić? |
|
pekfos |
» 2025-11-11 19:25:28 A to jest problem? Jeżeli chcesz mieć 255,0,0 to będziesz łowić odpowiedni pixel na tym pickerze, czy wpiszesz to ręcznie? |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-11 19:29:27 Mhm no dobra. Zostawię jak jest. Ale niesmak pozostaje ..., że nie ma perfekcyjnego wyznaczania koloru :-/ W każdym bądź razie dzięki za pomoc :-) |
|
pekfos |
» 2025-11-11 21:16:37 Nawet w mspaint nie możesz wybrać tych kolorów. 255,0,0 akurat możesz, ale 0,255,0 już nie, masz 6,255,0 i 0,255,6 jako najbliższe. Chcesz mieć perfekcyjnie, to zaprogramuj żeby konkretne przypadki się tam pojawiały, zamiast polegać tylko na formule. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-11 22:18:47 No właśnie nie potrafię. |
|
pekfos |
» 2025-11-12 16:56:42 No a co chcesz osiągnąć? Żeby czerwony był 0,0,0 do znalezienia? Zrób sobie parametr X, tak że jeżeli abs(H - H') < X, to do dalszych obliczeń używasz nie H, tylko H' (analogicznie dla innych współrzędnych i innych pożądanych wartości niż H'=0). Dobierz sobie X tak by dla palety w danym rozmiarze taki oszukany fragment miał ze 2-3 piksele. Nikt nie zauważy, a łatwiej trafić i nie będziesz blisko przypadku brzegowego. |
|
| 1 « 2 » 3 |