Zlecenie - Kod programu do generowania mapy kafelkowej
Ostatnio zmodyfikowano wczoraj o godz. 22:25
skovv |
» 2025-11-14 20:15:36 No wiadomo, że jest złożony ale ja np programuję tylko hobbystycznie ale też po to by się nieco rozwijać, ciągle coś coraz lepiej i coraz trudniejsze rzeczy. Spójrz na "kod" ktory dałem.. Toć proste i powinno działać. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-14 20:30:04 Wtedy będą się dublować kafelki na granicach. Tak mi się wydaje. Wolałbym jednak gotowy i sprawdzony kod niż samemu znowu eksperymentować i się męczyć :-) |
|
skovv |
» 2025-11-14 20:33:21 Napisałbym ale nie chce mi się, może kiedyś ulepsze edytor map u siebie to wtedy dam Ci kod :D Ale się nie zapowiada narazie |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-14 21:37:54 |
|
skovv |
» 2025-11-14 22:08:42 Jak bardzo nie chcesz sam pisać i wolisz zapłacić to mogę Ci to napisać. Tylko nie będę jak coś pisał tego full opcja, napisze wtedy po prostu tak że wczytana przy starcie textura ustalone w kodzie w/h kafle, w kodzie dodam dzielenie na grupy żeby nie pisać UI i po odpaleniu klawiszami 1,2,3,4.. zmieniasz grupy(trawa piach itp) i według tej grupy rysuje. Przy rysowaniu będzie samo ustalać czy to krawędź, bok. |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-14 22:12:16 Kom Byłoby super. Chętnie zapłacę za gotowy program :-) |
|
skovv |
» 2025-11-14 22:14:09 Po znajomości 3 stówki będzie ok. Za jakieś pół godzinki się za to wezmę. Może być raylib czy musi być sfml? W raylib masz tylko inne nazwy funkcji tak naprawdę |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-14 22:19:06 Jak wolisz, byle nie w assemblerze :P Ja sobie kod przepiszę na C++ SFML 3.0.2. :-)
Tylko wrzuć potem jeszcze exe na dowód, że kod działa :-) |
|
| 1 « 2 » 3 |