[SFML 3.0.2] sf::Cursor - edycja wyglądu kursora
Ostatnio zmodyfikowano wczoraj o godz. 22:30
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 3.0.2] sf::Cursor - edycja wyglądu kursora » 2025-11-20 21:44:53 Witam. Znalazłem następującą funkcję: window->setMouseCursorVisible( true ); _cursor = std::make_shared < sf::Cursor >( sf::Cursor::Type::Arrow ); window->setMouseCursor( * _cursor );
Chciałbym jednak ładować kursor np. z pliku *.png. Jak to zrobić?  W MS Paint jest to zrobione, że kursor nawet poza oknem zachowuje dany wygląd np. dla narzędzia fill. Chciałbym dokładnie taki sam kursor zrobić.  |
|
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2025-11-20 22:30:56 Ok. Już mam: sf::Image _ico = getTexture( L"tex\\cursor\\brush.png" )->_texture->copyToImage(); const uint8_t * pixels = _ico.getPixelsPtr(); _cursor = std::make_shared < sf::Cursor >( pixels, _ico.getSize(), sf::Vector2u( 7, 7 ) ); window->setMouseCursor( * _cursor );
|
|
| « 1 » |