Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 3.0.2] sf::Cursor - edycja wyglądu kursora

Ostatnio zmodyfikowano wczoraj o godz. 22:30
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 3.0.2] sf::Cursor - edycja wyglądu kursora
» 2025-11-20 21:44:53
Witam. Znalazłem następującą funkcję:

C/C++
window->setMouseCursorVisible( true );
_cursor = std::make_shared < sf::Cursor >( sf::Cursor::Type::Arrow );
window->setMouseCursor( * _cursor );

Chciałbym jednak ładować kursor np. z pliku *.png. Jak to zrobić?


W MS Paint jest to zrobione, że kursor nawet poza oknem zachowuje dany wygląd np. dla narzędzia fill. Chciałbym dokładnie taki sam kursor zrobić.
P-183515
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2025-11-20 22:30:56
Ok. Już mam:

C/C++
sf::Image _ico = getTexture( L"tex\\cursor\\brush.png" )->_texture->copyToImage();
const uint8_t * pixels = _ico.getPixelsPtr();
_cursor = std::make_shared < sf::Cursor >( pixels, _ico.getSize(), sf::Vector2u( 7, 7 ) );
window->setMouseCursor( * _cursor );
P-183516
« 1 »
  Strona 1 z 1