[SFML 3.0.2] Generowanie plików *.so. biblioteki SFML
Ostatnio zmodyfikowano dzisiaj: 40 min
tBane Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 3.0.2] Generowanie plików *.so. biblioteki SFML » 2025-12-11 22:29:58
1. Zainstaluj WSL (Windows Subsystem for Linux)
-wpisz w konsoli cmd wsl --install i zatwierdź enterem
2. Stwórz konto użytkownika w WSL jeśli nie masz konta
3. Zainsatluj biblioteki wymagane przez SFML w WSL
sudo apt update sudo apt install \ libxrandr-dev \ libxcursor-dev \ libxi-dev \ libudev-dev \ libfreetype-dev \ libflac-dev \ libvorbis-dev \ libgl1-mesa-dev \ libegl1-mesa-dev \ libfreetype-dev
4. Pobierz projekt SFML-master z Githuba (zip) i rozpakuj na pulpicie
https://github.com/SFML/SFML
5. Zainstaluj Qt (Windows x64)
https://www.qt.io/development/download-qt-installer-ossw etapie Customize zaznacz 6.10.1 + Android + qtcreator
6.Skonfiguruj Qt do kompilacji Android
a) pobierz https://download.oracle.com/java/17/archive/jdk-17.0.12_windows-x64_bin.zip i rozpakuj np. do c:\androidb) Wejdź w Edycja->Ustawienia->SFKsPołożenie JDK: C:\android\jdk-17.0.12 Położenie Android SDK: C:\android\Sdk2 (tak ma być - do niestniejącego folderu) Położenie plików binarnych OpenSSL: C:\android\Sdk2\android_openssl kliknij ustaw SDK (na górze)
7. Otwórz projekt i uruchom build
a) Pliki - > Otworz plik lub projekt -> wybierz SFML-master/CMakeLists.txtb) kliknij w Qt 6.10.1 for Android arm64-v8ac) poczekaj dłuzsza chwile az cmake skonczy pobieraz zaleznosc (wynika cmake na zakłade "komunikaty ogolne") d) build (na dole po lewej stronie)
8. pliki *.so sa w folderze SFML-master\build\Qt_6_10_1_for_Android_arm64_v8a-Debug\lib
|
|
| « 1 » |