Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 3.0.2] Generowanie plików *.so. biblioteki SFML

Ostatnio zmodyfikowano dzisiaj: 40 min
Autor Wiadomość
tBane
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 3.0.2] Generowanie plików *.so. biblioteki SFML
» 2025-12-11 22:29:58

1. Zainstaluj WSL (Windows Subsystem for Linux)

-wpisz w konsoli cmd
wsl --install
 i zatwierdź enterem

2. Stwórz konto użytkownika w WSL jeśli nie masz konta


3. Zainsatluj biblioteki wymagane przez SFML w WSL


sudo apt update
sudo apt install \
    libxrandr-dev \
    libxcursor-dev \
    libxi-dev \
    libudev-dev \
    libfreetype-dev \
    libflac-dev \
    libvorbis-dev \
    libgl1-mesa-dev \
    libegl1-mesa-dev \
    libfreetype-dev

4. Pobierz projekt SFML-master z Githuba (zip) i rozpakuj na pulpicie

https://github.com/SFML/SFML

5. Zainstaluj Qt (Windows x64)

https://www.qt.io/development/download-qt-installer-oss

w etapie Customize zaznacz 6.10.1 + Android + qtcreator

6.Skonfiguruj Qt do kompilacji Android

a) pobierz https://download.oracle.com/java/17/archive/jdk-17.0.12_windows-x64_bin.zip i rozpakuj
np. do c:\android
b) Wejdź w Edycja->Ustawienia->SFKs
Położenie JDK: C:\android\jdk-17.0.12
Położenie Android SDK: C:\android\Sdk2 (tak ma być - do niestniejącego folderu)
Położenie plików binarnych OpenSSL: C:\android\Sdk2\android_openssl
kliknij ustaw SDK (na górze)

7. Otwórz projekt i uruchom build

a) Pliki - > Otworz plik lub projekt -> wybierz SFML-master/CMakeLists.txt
b) kliknij w Qt 6.10.1 for Android arm64-v8a
c) poczekaj dłuzsza chwile az cmake skonczy pobieraz zaleznosc (wynika cmake na zakłade "komunikaty ogolne")
d) build (na dole po lewej stronie)

8. pliki *.so sa w folderze SFML-master\build\Qt_6_10_1_for_Android_arm64_v8a-Debug\lib

P-183618
« 1 »
  Strona 1 z 1