gothic v mini aplikacja konsolowa... Problem...
Ostatnio zmodyfikowano 2010-10-16 19:56
kamillo121 |
» 2010-10-16 19:10:57 Ison mnie też ostatnio rozśmieszyło jak zobaczyłem twój header biblioteczny ;)
Co, ładowanie to podstawa każdej gry, nie ważne cy ładuje coś czy nie, musi podenerwować trochę użytkownika i tyle. |
|
ison |
» 2010-10-16 19:12:02 @kamillo121 jaki znowu header? Windows.h?... uspokój się człowieku, ddtconsole też cię rozśmieszyło? To gratuluje poczucia humoru |
|
iceusser Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-10-16 19:12:15 dokładnie... (z tym ładowanie gry...) |
|
kamillo121 |
» 2010-10-16 19:14:39 @kamillo121 jaki znowu header? Windows.h?... uspokój się człowieku |
Teraz to ja cie nie rozumiem, przecież umieściłeś wszystko w headerze (biblioteka_ison=header) ;) Ale skończy dyskusję na temat innych spraw, mafii 2 i denerwującego użytkownika ładowania gry. Ważne, że działa :) |
|
ison |
» 2010-10-16 19:16:16 Teraz to ja cie nie rozumiem, przecież umieściłeś wszystko w headerze ;)
|
no, tak, tak samo jak w przypadku ddtconsole... nie wiem jakim sposobem ty byś w 1 pliku nagłówkowym .h dał radę korzystać z funkcji windows.h bez dołączania windows.h ale pewnie znasz na to jakieś sposoby... :) |
|
kamillo121 |
» 2010-10-16 19:18:43 Przed napisaniem warto dokładnie dwa razy przeczytać tekst. Po to są pliki nagłówkowe .h by umieszczać w nich deklarację a nie definicję i tylko wyłącznie o to mi chodzi nie o żadne nagłówki windowsowe, to tyle :) |
|
iceusser Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-10-16 19:19:57 ej... dobra... nie kłócić się... a nie wiecie przypadkiem czy dało by się jakoś z poziomami inaczej zobic?? mam na myśli "Dzielenie kodu na kilka plików źródłowych" |
|
ison |
» 2010-10-16 19:21:33 @kamillo121 Powiedz to w takim razie panu Piotrowi (z całym szacunkiem) :) swoją drogą fajnie byłoby gdybyś się pochwalił swoim równie prostym w użyciu i dobrze działającym editboxem do allegro |
|
1 2 « 3 » 4 |