Jak zrobić save ?
Ostatnio zmodyfikowano 2010-10-20 20:25
filipesq |
» 2010-10-19 20:11:02 /*20*/ int author() { cout << "Autorem gry jest RastaFiasty i Przemunio "; return 0; } Nie sprawdzałem, czy to działa, ale: - Program przechodzi do funkcji author() - Wyświetla napis - I od razu się wyłącza (Chyba) I czemu masz funkcję author jako int? Nie lepiej jako void skoro ona nie ma nic zwracać... Do wyświetlenia jednego napisu niepotrzebnie robisz funkcję... |
|
SeaMonster131 |
» 2010-10-19 20:12:40 W funkcji author() masz na jej końcu takie coś jak "return 0;" więc jeżeli "uruchomisz" tą funkcje to po jej zakończeniu program sie wyłączy...
#edit: @up - wyprzedziłeś mnie :P |
|
filipesq |
» 2010-10-19 20:13:45 @SeaMonster131: Dokładnie to napisałem...
//Edit: A faktycznie, wyprzedziłem... |
|
mesajah Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-10-19 20:13:47 @ison kiedy to pisałem nie widziałem twojego postu to było do filipseqa do tego: "jest taka gra mmorpg cabal online i nastawiłem sobie skilowanie i okazuje się , że jeśli cabal i visual c++ 2010 są razem włączone . Kompilacja NIE ZADZIAŁA !!" - nie pamiętam się tu robiło cytat...
Masz naraz włączone: - Jakąś grę (i to online) - Pewnie jeszcze masę innych, niepotrzebnych rzeczy I jeszcze robisz w tym czasie grę, mimo, że nie masz pojęcia o obsłudze plików (o reszcie nie mówię)! |
|
ison |
» 2010-10-19 20:13:50 @up spoko ^^
@Seamonster, filipesq oboje się mylicie... dlaczego miałby się wyłączyć? return 0 odnosi się do funkcji author nie do main
weź tego ifa w którym masz kbhit() w pętle while(1) |
|
filipesq |
» 2010-10-19 20:16:08 Faktycznie, nie przyjrzałem się, wydawało mi się, że tam (po tej funkcji) nic nie ma...
//Edit: "I czemu masz funkcję author jako int? Nie lepiej jako void skoro ona nie ma nic zwracać...
Do wyświetlenia jednego napisu niepotrzebnie robisz funkcję..."
Ale tu chyba miałem rację... |
|
mesajah Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-10-19 20:16:50 Gratulacje "ison" thx udało się |
|
ison |
» 2010-10-19 20:16:52 tak powinna wyglądać pętla: while( 1 ) { if( _kbhit() != 0 ) { klawisz = _getch(); if( klawisz == 49 ) newgame(); if( klawisz == 50 ) loadgame(); if( klawisz == 51 ) author(); if( klawisz == 52 ) system( "exit" ); } }
|
|
1 2 « 3 » 4 5 6 7 |