Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++, Allegro] wydajność aplikacji, fps

Ostatnio zmodyfikowano 2010-10-22 16:32
Autor Wiadomość
ison
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-10-20 17:46:17
@up może i dobry pomysł ale raz że ja potrzebuje dokładniejszego cosinusa i sinusa a dwa że problem nie leży w tym... aplikacja działa dobrze i płynnie ale nawet jak ją ograniczam do 15 FPS (nadal w miarę płynnie) to i tak co sekundę na chwileczkę wszystko zwalnia
P-23069
pekfos
» 2010-10-20 17:59:25
zamień
if( vel > 360 ) vel -= 360;
na
while( vel > 360 ) vel -= 360;
może ci sporadycznie wychodzi za duży wynik..
P-23073
ison
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-10-20 18:01:24
@up niee, vel to kąt z którego biorę sin i cos aby obiekt latał w kółko ;P jest powiększany ze stałą prędkością (o niewielką liczbę)
może to tylko u mnie na kompie jest taki dziwny efekt? Mógłbyś skompilować kod i powiedzieć czy ci bez przerwy działa płynnie? U mnie mniej więcej co sekundę troszkę spowalnia na moment
P-23074
Elaine
» 2010-10-20 18:02:21
U mnie działa płynnie, może odpalasz wersję Debug lub twój komputer to antyk?
P-23075
ison
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-10-20 18:05:05
@up dzięki! do allegro korzystam z Deva bo nie chce mi się go instalować w C::B, ale to i tak nie powód aby tak dziwnie to reagowało... widać wina Visty. Przynajmniej wiem że to nie wina kodu
P-23076
pekfos
» 2010-10-20 18:06:00
to może być też wina procesów w tle. niektóre antywiry "gapią się programom na ręce" i może to przez to.
P-23077
ison
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-10-20 18:19:10
@up całkiem możliwe bo na kompie mam najbardziej zrypany antyvir jaki powstał jakim jest Panda ;P
P-23080
pekfos
» 2010-10-20 18:22:11
i wszystko jasne..
P-23082
1 « 2 » 3 4
Poprzednia strona Strona 2 z 4 Następna strona