[C++, Allegro] wydajność aplikacji, fps
Ostatnio zmodyfikowano 2010-10-22 16:32
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-10-20 17:46:17 @up może i dobry pomysł ale raz że ja potrzebuje dokładniejszego cosinusa i sinusa a dwa że problem nie leży w tym... aplikacja działa dobrze i płynnie ale nawet jak ją ograniczam do 15 FPS (nadal w miarę płynnie) to i tak co sekundę na chwileczkę wszystko zwalnia |
|
pekfos |
» 2010-10-20 17:59:25 zamień if( vel > 360 ) vel -= 360; na while( vel > 360 ) vel -= 360; może ci sporadycznie wychodzi za duży wynik.. |
|
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-10-20 18:01:24 @up niee, vel to kąt z którego biorę sin i cos aby obiekt latał w kółko ;P jest powiększany ze stałą prędkością (o niewielką liczbę) może to tylko u mnie na kompie jest taki dziwny efekt? Mógłbyś skompilować kod i powiedzieć czy ci bez przerwy działa płynnie? U mnie mniej więcej co sekundę troszkę spowalnia na moment |
|
Elaine |
» 2010-10-20 18:02:21 U mnie działa płynnie, może odpalasz wersję Debug lub twój komputer to antyk? |
|
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-10-20 18:05:05 @up dzięki! do allegro korzystam z Deva bo nie chce mi się go instalować w C::B, ale to i tak nie powód aby tak dziwnie to reagowało... widać wina Visty. Przynajmniej wiem że to nie wina kodu |
|
pekfos |
» 2010-10-20 18:06:00 to może być też wina procesów w tle. niektóre antywiry "gapią się programom na ręce" i może to przez to. |
|
ison Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-10-20 18:19:10 @up całkiem możliwe bo na kompie mam najbardziej zrypany antyvir jaki powstał jakim jest Panda ;P |
|
pekfos |
» 2010-10-20 18:22:11 i wszystko jasne.. |
|
1 « 2 » 3 4 |