Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Z czego uczyć się OpenGL?

Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-07 18:05
Autor Wiadomość
Dragonit
» 2010-11-07 16:58:22
A dokładadniej? Obrót? Skalowanie? Macierze? Obiekty geometryczne?
P-23666
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-11-07 17:12:36
Obrotu.
P-23667
Dragonit
» 2010-11-07 17:27:07
glRotated(GLfloat angle, GLfloat x, GLfloat y, GLFloat z)

gdzie:
- angle - kąt obrotu w stopniach
- x,y,z - wsółrzędne wektora określającego oś obrotu

czyli np:

glRotatef (15,1.0,0.0,0.0); // obróci obiekt o 15stopni w prawo

No a jeśli chcesz uzyskać animację gdzie obiekt będzie się ciągle kręcił to misisz ustawić taimer i za pomocą zmiennej zmieniać stopień obrotu.


P-23668
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-11-07 18:05:48
Dziękuję za pomoc.
P-23669
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2