Z czego uczyć się OpenGL?
Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-07 18:05
Dragonit |
» 2010-11-07 16:58:22 A dokładadniej? Obrót? Skalowanie? Macierze? Obiekty geometryczne? |
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-11-07 17:12:36 Obrotu. |
|
Dragonit |
» 2010-11-07 17:27:07 glRotated(GLfloat angle, GLfloat x, GLfloat y, GLFloat z)
gdzie: - angle - kąt obrotu w stopniach - x,y,z - wsółrzędne wektora określającego oś obrotu
czyli np:
glRotatef (15,1.0,0.0,0.0); // obróci obiekt o 15stopni w prawo
No a jeśli chcesz uzyskać animację gdzie obiekt będzie się ciągle kręcił to misisz ustawić taimer i za pomocą zmiennej zmieniać stopień obrotu.
|
|
mar3 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-11-07 18:05:48 Dziękuję za pomoc. |
|
1 « 2 » |