Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL]Macierze,wektory itd.

Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-09 16:47
Autor Wiadomość
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL]Macierze,wektory itd.
» 2010-11-09 16:10:02
Czy trzeba dobrze rozumieć i znać te wszystkie wektory, macierze..., żeby móc dobrze korzystać z OpenGL?
P-23733
F90M
» 2010-11-09 16:25:40
Co jest w tym takiego skomplikowanego, że pytasz?
Ogólnie, żeby dobrze programować to trzeba to umieć.
P-23736
SeaMonster131
» 2010-11-09 16:26:32
Jeżeli dopiero masz zamiar zacząć sie uczyć OpenGL to spokojnie, wszystkiego sie nauczyć pisząc właśnie w nim :)
Ale żeby dobrze korzystać jak to napisałeś no to chyba to oczywiste...
P-23737
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-11-09 16:37:30
Chodziło mi o to że mam 14 lat i nie uczyłem się jeszcze takich rzeczy. Zacząłem czytać książkę "OpenGL. Programowanie gier" i tam w rozdziale o teorii grafiki 3D jest np. pokazywane wykonywanie obrotów na macierzach(str. 80). Są tam cos -sin itp. A ja nie umiem żadnych kosinusów i sinusów. Dlatego pytam czy warto się w ogóle uczyć dalej tego OpenGL.
P-23740
SeaMonster131
» 2010-11-09 16:40:45
Powiem Ci że też od czerwca mam 14 lat :)
I że tego sin-cos też nie umiem a piszę silnik w Direct3D (ponad 1 miesiąc "już") :P
Nie wiem jak to jest w OpenGL ale w DirectX jedynie te sin-cos przydało mi sie gdy chciałem zrobić jazde samochodem ;)
pozdrawiam
P-23741
F90M
» 2010-11-09 16:47:19
Nie wiem jak w OpenGL, ale w DirectX są stosowne funkcje do wykonywania obrotów na macierzach.
P-23742
mar3
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-11-09 16:47:28
Dziękuję za odpowiedzi. Postanowiłem czytać książkę dalej i sam zobacze.
P-23743
« 1 »
  Strona 1 z 1