Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Cheat Engine] Mnożenie wartości

Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-13 22:45
Autor Wiadomość
Animax
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Cheat Engine] Mnożenie wartości
» 2010-11-13 21:29:42
Witam.
Chciałbym Wam zadać pytania dotyczące mnożenia wartości żeby wyciągnąć dany adres w CE...
Jeżeli mam 4 Bytes to mnoże przez 8. A jeżeli mam 2 Bytes?
Z góry dziękuję.
P-24000
F90M
» 2010-11-13 21:54:35
A co ma Twoje pytanie o Cheat Engine do programowania w C bądź C++?
P-24001
Animax
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-11-13 21:58:12
To, że po wyciągnięciu tego adresu, będę go używał w programie ;D

(Chyba, zły dział - przepraszam, to ze zmęczenia ; /)
P-24002
ison
» 2010-11-13 22:00:32
po pierwsze wątpię żeby ktoś miał ochotę pomagać oszustom
po drugie co ma typ zmiennej do tego ile razy mnoży się jej wartość
po trzecie muszę Cię zmartwić, adres komórki pamięci w której przechowywana jest dana wartość za każdym razem jest inny... jeśli zamkniesz aplikację i uruchomisz ponownie to adresy będą inne, więc w ten sposób trainera ani innego badziewia nie uda Ci się zrobić ;)
P-24004
Animax
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-11-13 22:07:26
Heh...
W owej aplikacji nie ma adresów dynamicznych, więc raczej mi się uda ;]
P-24005
F90M
» 2010-11-13 22:11:54
Nie wiem jak jest w "owej aplikacji" ale w pamięć w Windows i innych systemach jest przydzielana dynamicznie. Za każdym razem ta sama zmienna może znaleźć się w innym miejscu.
PS. bez obrazy, ale sądząc po twoich pytaniach na forum, nie był bym taki pewny sukcesu.
P-24006
ison
» 2010-11-13 22:15:44
W owej aplikacji nie ma adresów dynamicznych, więc raczej mi się uda ;]
o rly? to że aplikacja nie ma zmiennych dynamicznych nie oznacza że każda zmienna będzie miała za każdym razem ten sam adres
P-24008
Animax
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-11-13 22:19:35
Akurat te adresy które mnie interesują, mają za każdym razem taki sam adres ; )
Wiem, bo powstały już "wspomagacze" do tej aplikacji i to wiele...

Zresztą ja się chcę tylko nauczyć pisać taki syf i poznać na jakiej zasadzie on działa, żeby przy pisaniu własnych gier omijać taki błędy, a nie wydać program dla dzieci neo, co latają i psują atmosferę...
P-24010
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona