[Cheat Engine] Mnożenie wartości
Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-13 22:45
Animax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Cheat Engine] Mnożenie wartości » 2010-11-13 21:29:42 Witam. Chciałbym Wam zadać pytania dotyczące mnożenia wartości żeby wyciągnąć dany adres w CE... Jeżeli mam 4 Bytes to mnoże przez 8. A jeżeli mam 2 Bytes? Z góry dziękuję. |
|
F90M |
» 2010-11-13 21:54:35 A co ma Twoje pytanie o Cheat Engine do programowania w C bądź C++? |
|
Animax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-11-13 21:58:12 To, że po wyciągnięciu tego adresu, będę go używał w programie ;D
(Chyba, zły dział - przepraszam, to ze zmęczenia ; /) |
|
ison |
» 2010-11-13 22:00:32 po pierwsze wątpię żeby ktoś miał ochotę pomagać oszustom po drugie co ma typ zmiennej do tego ile razy mnoży się jej wartość po trzecie muszę Cię zmartwić, adres komórki pamięci w której przechowywana jest dana wartość za każdym razem jest inny... jeśli zamkniesz aplikację i uruchomisz ponownie to adresy będą inne, więc w ten sposób trainera ani innego badziewia nie uda Ci się zrobić ;) |
|
Animax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-11-13 22:07:26 Heh... W owej aplikacji nie ma adresów dynamicznych, więc raczej mi się uda ;] |
|
F90M |
» 2010-11-13 22:11:54 Nie wiem jak jest w "owej aplikacji" ale w pamięć w Windows i innych systemach jest przydzielana dynamicznie. Za każdym razem ta sama zmienna może znaleźć się w innym miejscu. PS. bez obrazy, ale sądząc po twoich pytaniach na forum, nie był bym taki pewny sukcesu. |
|
ison |
» 2010-11-13 22:15:44 W owej aplikacji nie ma adresów dynamicznych, więc raczej mi się uda ;]
|
o rly? to że aplikacja nie ma zmiennych dynamicznych nie oznacza że każda zmienna będzie miała za każdym razem ten sam adres |
|
Animax Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-11-13 22:19:35 Akurat te adresy które mnie interesują, mają za każdym razem taki sam adres ; ) Wiem, bo powstały już "wspomagacze" do tej aplikacji i to wiele...
Zresztą ja się chcę tylko nauczyć pisać taki syf i poznać na jakiej zasadzie on działa, żeby przy pisaniu własnych gier omijać taki błędy, a nie wydać program dla dzieci neo, co latają i psują atmosferę... |
|
« 1 » 2 |