[Opengl] Warto czy nie warto się uczyć
Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-05 21:16
ison |
» 2010-11-28 17:02:21 |
|
waxx |
» 2010-11-28 17:07:28 jezu co to za roznica jednemu sie przyjemniej kodzi w dx innemu w oglu
juz nie mowcie ze takie z was biznesmeny ze chodzi wam o rynek linuksow rofl |
|
DejaVu |
» 2010-11-28 20:21:11 O linuksa trzeba dbać pisząc serwery do gier. Resztę można z powodzeniem pisać z myślą tylko o Windowsie :) Graczy mimo wszystko nie ubędzie, co najwyżej jakieś lemingi będą stawiały bierny opór. |
|
Vercevales |
» 2011-02-05 12:07:12 Warto dodać, że OpenGL jest wykorzystywany nie tylko do komputerów, ale również w coraz prężniej rozwijającej się branży smartfonów, tabletów i konsoli do gier.
Poza tym, jestem zwolennikiem demonopolizacji rynku spod Microsoftu. |
|
michalp |
» 2011-02-05 12:44:10 Niestety, ale linux słabo sobie radzi z grami (a właściwie z zasobami jakie musi im przydzielić). Większość gier uruchomionych na tym samym sprzęcie działa szybciej pod Windowsem niż pod Linuksem. |
|
ThudPoland |
» 2011-02-05 14:20:06 Ekhem. Jak się nie używa akceleracji to tak jest. |
|
Drraven |
» 2011-02-05 18:34:23 Tłumacz mu a on to zrozumie ;) |
|
ThudPoland |
» 2011-02-05 21:16:03 Po pierwsze - tak naprawdę wszystko zależy od programisty. Po drugie - nie wiem skąd argument że Linuks źle rozdysponowuje zasoby. Linuks zawiesił mi się z 10x mniej niż Windows (of korz jeszcze były sytuacje z fork-bombą, ale to mniej ważne). Po trzecie - wszystko też zależy od inplementacji libów, z których korzysta program. |
|
1 « 2 » |