Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

W jakim programie robicie obiekty 3d do gier?

Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-28 00:45
Autor Wiadomość
akwes
Temat założony przez niniejszego użytkownika
W jakim programie robicie obiekty 3d do gier?
» 2010-11-27 01:17:05
Muszę wykonać kilka nisko jakościowych postaci które będą w miarę wyglądały jak ludzie, których się potem będzie dało animować w grze 2d, wiec na oko po 10 klatek na każdy profil(w dol, w gore, w lewo, w prawo). W jakim programie to zrobić? Chodzi o prosty, nierozbudowany program do grafiki 3d z możliwością animacji i najlepiej zapisu kluczowych klatek do jednego pliku.
P-24533
szyx_yankez
» 2010-11-27 08:53:59
Do tego celu skorzystaj z darmowego blendera.
P-24536
SeaMonster131
» 2010-11-27 10:52:47
Jeżeli program 3D i darmowy to polecam Blender. Jeżeli 2D to Gimp, Paint.NET, albo Photoshop. Pozdrawiam :)
P-24537
F90M
» 2010-11-27 22:09:26
Do 2D na pewno nie modele 3D. Tak jak wyżej zostało napisane grafika 2D w gimpie czy paint'cie. I na pewno na początek grafiki 3D nie polecał bym blendera, który ma nieintuicyjny, egzotyczny i przy pewnych opcjach naprawdę toporny interfejs w stosunku do innych tego typu programów. Jeśli proste 3D, to Google Sketchup będzie naprawdę najodpowiedniejszy na początek w 3D.
P-24573
SeaMonster131
» 2010-11-28 00:01:21
@up: z tego co wiem, aby zrobić obiekty wyglądające jak 3D w grze 2D to trzeba je zrobić 3D i renderować klatki do 2D...?
P-24575
F90M
» 2010-11-28 00:45:54
Nie trzeba, a można renderować sobie klatki 2D z modelu 3D, co nie zmienia faktu o którym napisałem:
Do 2D na pewno nie modele 3D
Nie przeczytałem pierwszego postu do końca (zdarza się :) ) i stąd ta nieścisłość.
P-24576
« 1 »
  Strona 1 z 1