W jakim programie robicie obiekty 3d do gier?
Ostatnio zmodyfikowano 2010-11-28 00:45
akwes Temat założony przez niniejszego użytkownika |
W jakim programie robicie obiekty 3d do gier? » 2010-11-27 01:17:05 Muszę wykonać kilka nisko jakościowych postaci które będą w miarę wyglądały jak ludzie, których się potem będzie dało animować w grze 2d, wiec na oko po 10 klatek na każdy profil(w dol, w gore, w lewo, w prawo). W jakim programie to zrobić? Chodzi o prosty, nierozbudowany program do grafiki 3d z możliwością animacji i najlepiej zapisu kluczowych klatek do jednego pliku. |
|
szyx_yankez |
» 2010-11-27 08:53:59 Do tego celu skorzystaj z darmowego blendera. |
|
SeaMonster131 |
» 2010-11-27 10:52:47 Jeżeli program 3D i darmowy to polecam Blender. Jeżeli 2D to Gimp, Paint.NET, albo Photoshop. Pozdrawiam :) |
|
F90M |
» 2010-11-27 22:09:26 Do 2D na pewno nie modele 3D. Tak jak wyżej zostało napisane grafika 2D w gimpie czy paint'cie. I na pewno na początek grafiki 3D nie polecał bym blendera, który ma nieintuicyjny, egzotyczny i przy pewnych opcjach naprawdę toporny interfejs w stosunku do innych tego typu programów. Jeśli proste 3D, to Google Sketchup będzie naprawdę najodpowiedniejszy na początek w 3D. |
|
SeaMonster131 |
» 2010-11-28 00:01:21 @up: z tego co wiem, aby zrobić obiekty wyglądające jak 3D w grze 2D to trzeba je zrobić 3D i renderować klatki do 2D...? |
|
F90M |
» 2010-11-28 00:45:54 Nie trzeba, a można renderować sobie klatki 2D z modelu 3D, co nie zmienia faktu o którym napisałem: Do 2D na pewno nie modele 3D |
Nie przeczytałem pierwszego postu do końca (zdarza się :) ) i stąd ta nieścisłość. |
|
« 1 » |