Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Zabawa z PcSpeaker

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-07 14:56
Autor Wiadomość
Marys
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Zabawa z PcSpeaker
» 2010-12-07 03:02:28
Witam,
chciałbym się pobawić speakerem, tzn. np. stworzyć jakąś melodyjkę. Stworzyłem już sobie sto lat ;p ale nie brzmi to rewelacyjnie. Używam Beep(czestotliwosc, dlugosc) i np. jak mam:
Beep();
Beep();
to nie ma tej ciągłości.
Może kiedyś coś z tym robiliście. Może wiecie np. jak uruchomić jeden dźwięk, który będzie trwał np. 500ms i otworze drugi dźwięk np. o 100ms później.
Ogólnie jak da się poprawić dźwięki wychodzące z speakera i czy w ogóle da się to zrobić za pomocą c++? 
P-24895
DejaVu
» 2010-12-07 09:53:01
Poprawić jakości się nie da - taka charakterystyka 'urządzenia'. Chcesz mieć lepszą jakość to użyj karty dziękowej. Odstępy między wydawanymi dźwiękami można robić funkcją windowsową Sleep.

/edit:
Dokumentacja
SleepWstrzymuje pracę obecnego wątku na określoną liczbę milisekund. (funkcja)
P-24898
Marys
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-07 14:21:06
Ale właśnie chodzi o to, że wytwarza się stała przerwa, której nie chcę
P-24908
DejaVu
» 2010-12-07 14:56:47
Dokumentacja
BeepGeneruje dźwięki tonowe na wbudowanym głośniku (funkcja blokująca). (funkcja)

Drugim argumentem funkcji Beep jest czas odtwarzania dźwięku w milisekundach.
P-24909
« 1 »
  Strona 1 z 1