Zabawa z PcSpeaker
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-07 14:56
Marys Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Zabawa z PcSpeaker » 2010-12-07 03:02:28 Witam, chciałbym się pobawić speakerem, tzn. np. stworzyć jakąś melodyjkę. Stworzyłem już sobie sto lat ;p ale nie brzmi to rewelacyjnie. Używam Beep(czestotliwosc, dlugosc) i np. jak mam: Beep(); Beep(); to nie ma tej ciągłości. Może kiedyś coś z tym robiliście. Może wiecie np. jak uruchomić jeden dźwięk, który będzie trwał np. 500ms i otworze drugi dźwięk np. o 100ms później. Ogólnie jak da się poprawić dźwięki wychodzące z speakera i czy w ogóle da się to zrobić za pomocą c++? |
|
DejaVu |
» 2010-12-07 09:53:01 Poprawić jakości się nie da - taka charakterystyka 'urządzenia'. Chcesz mieć lepszą jakość to użyj karty dziękowej. Odstępy między wydawanymi dźwiękami można robić funkcją windowsową Sleep.
/edit:
Dokumentacja |
---|
Sleep | Wstrzymuje pracę obecnego wątku na określoną liczbę milisekund. (funkcja) |
---|
|
|
Marys Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-07 14:21:06 Ale właśnie chodzi o to, że wytwarza się stała przerwa, której nie chcę |
|
DejaVu |
» 2010-12-07 14:56:47 Dokumentacja |
---|
Beep | Generuje dźwięki tonowe na wbudowanym głośniku (funkcja blokująca). (funkcja) |
---|
Drugim argumentem funkcji Beep jest czas odtwarzania dźwięku w milisekundach. |
|
« 1 » |