Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

KURS OPENGL - pytanie.

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-16 17:21
Autor Wiadomość
JarekKatowice
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-16 15:24:37
Szczerze mówiąc nie zamierzam sie uczyć OpenGl po to by budować w nim silniki gier. Jednak chciałby poznac go na tyle by potrafić:

1) Napisac taka małą bibliotekę 2d o podobnej obsłudze jak allegro ale szbką jak OpenGl :) (cel edukacyjny)

2) W moich aplikacjach windosowych potrzebuje czasem by wycinek okna mial zaladowany model który obraca się, przesuwa, pomniejsza itd zgodnie z tym co wykonuje użytkownik. Np. Mam aplikacje która podłączona jest sterownika samochodu i pobiera dane serwisowe. Następnie dane te są wyświetlane w tabelce. Obok mam wyświetlony dokładny model pojazdu i poruszając kamerą pod maska samochodu oglądam obrysowane czerwona ramką podzespoły które działają wadliwie (cel zawodowy) Oczywiscie to tylko przykład z głowy ale zakres wiedzy jaki mi potrzebny jak najbardziej prawdziwy.

Do pisania gier 3D mam zamiar używać OGRA 

pozdr
 
P-25219
SeaMonster131
» 2010-12-16 17:21:30
@up: 2) powodzenia w pisaniu tej aplikacji..... :)
P-25228
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2