KURS OPENGL - pytanie.
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-16 17:21
JarekKatowice Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-16 15:24:37 Szczerze mówiąc nie zamierzam sie uczyć OpenGl po to by budować w nim silniki gier. Jednak chciałby poznac go na tyle by potrafić:
1) Napisac taka małą bibliotekę 2d o podobnej obsłudze jak allegro ale szbką jak OpenGl :) (cel edukacyjny)
2) W moich aplikacjach windosowych potrzebuje czasem by wycinek okna mial zaladowany model który obraca się, przesuwa, pomniejsza itd zgodnie z tym co wykonuje użytkownik. Np. Mam aplikacje która podłączona jest sterownika samochodu i pobiera dane serwisowe. Następnie dane te są wyświetlane w tabelce. Obok mam wyświetlony dokładny model pojazdu i poruszając kamerą pod maska samochodu oglądam obrysowane czerwona ramką podzespoły które działają wadliwie (cel zawodowy) Oczywiscie to tylko przykład z głowy ale zakres wiedzy jaki mi potrzebny jak najbardziej prawdziwy.
Do pisania gier 3D mam zamiar używać OGRA
pozdr |
|
SeaMonster131 |
» 2010-12-16 17:21:30 @up: 2) powodzenia w pisaniu tej aplikacji..... :) |
|
1 « 2 » |