Texturowanie
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-23 02:06
So_IAS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Texturowanie » 2010-12-18 18:47:46 Witam,
mam pytanie(trochę ogólnie napisze, bo nic o tym nie wiem i nie mogłem znalesc tutoriali)
Jak sie texturuje?
Np.
Tworze dom w 3ds max i zapisuję go w *.3ds, ale jak uzywam irrEdit do texturowania to textura rzuca się na cały obiek, a ja chciałbym np. tylko na drzwi.
(W 3ds max, też jestem zielony(siedzę w nim 2 dni), więc jak można tam jakoś texturowac, to napiszcie). |
|
SeaMonster131 |
» 2010-12-18 19:14:02 Nie wiem jak to jest w tym programie, ale w Blenderze sie robi UV-mapke, wtedy zapisujesz model i tą mapke (czyli teksture) i możesz wszędzie ten model wczytać razem z teksturą :) |
|
DejaVu |
» 2010-12-20 00:26:38 Proponuję wbić się na polskie forum blendera - tam mają tutoriale jak się modeluje i teksturuje. Jeżeli model masz poprawny, ale nie idzie Ci jego prawidłowa obsługa w C++ to zapodaj nazwą konkretnie stosowanej biblioteki i fragment kodu, który realizuje Ci zadanie wczytania modelu i zbindowania do niego tekstury. |
|
So_IAS Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-23 02:06:51 Już mam.
Jak SeaMonster131 wspomniał o mapowaniu to odrazu zacząłem szukać. Teraz już wychodzi, ponieważ wtedy nie wiedziałem, że istnieje coś takiego jak UV Map.
Dziękuję za pomoc:) |
|
« 1 » |