DirectInput i procedura zdarzeniowa.
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-21 14:09
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
DirectInput i procedura zdarzeniowa. » 2010-12-19 16:38:55 Witam!
Mam problem z DirectInput otóż nie moge nic obsłużyć używając tej biblioteki bo procedura zdarzenbiowa mi wszystko przechwytuje to oczywiśćie normalne,ale nie wiem jak zrobić aby procedura nie reagowała na myszkę,klawiature.
Kombinowałem tak ale nic nie daje:
while( msg.message != WM_QUIT ) { if( PeekMessage( & msg, NULL, 0, 0, PM_REMOVE ) && msg.message != WM_KEYDOWN && msg.message != WM_KEYUP ) { TranslateMessage( & msg ); DispatchMessage( & msg ); } else { Render(); if( KEYDOWN( keystate, DIK_A ) ) { MessageBox( 0, "", "", 0 ); } } }
Jak by ktoś mógł napisać jak zrobić by dało się directInput obsłużyć wejście I/O(a dokładnie to myche i klawiature z tego :)).
Z góry dzięki. |
|
DejaVu |
» 2010-12-20 00:32:50 Robisz tradycyjną pętlę komunikatów, a w funkcji statycznej WndProc czy jak kolwiek ją nazwałeś przechwytujesz komunikaty klawiatury/myszy tak jak wszystkie inne. Reasumując: możesz zapoznać się z kursem WinAPI ( Kurs WinAPI, C++). |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-20 10:37:50 Widocznie źle to powiedziałem,chodzi mi oto że procedury zdarzeniowej nie mam ale w klasie okna w lpszWndProc nie mogę podać 0 tylko najwyżej DefWindowProc co reaguję i tak na wejśćie(I)(klawiatura,mycha),i nie wiem jak to zrobić by nie reagowała... |
|
DejaVu |
» 2010-12-20 11:55:57 Poczytaj kurs WinAPI - najwyraźniej nie rozumiesz całkowicie jak działa ta procedura zdarzeniowa o której piszesz. W niej trzeba dopisać kod by zablokować obsługę poszczególnych komunikatów. |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-21 14:09:48 Już wszystko ok wystarczyło się do msg dobrać (: |
|
« 1 » |