irrlicht usuwanie obiektów
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-25 14:47
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
irrlicht usuwanie obiektów » 2010-12-23 11:59:18 Witam. Według kursu na tej stronie wczytuje model, textury itp. Model na scene wstawiam w ten sposób Model3d.node = S3D.menage->addAnimatedMeshSceneNode( Model3d.mesh ); Model3d.node->setPosition( core::vector3df( Pozycja.X, Pozycja.Y, Pozycja.Z ) ); Model3d.node->setScale( core::vector3df( 0.1, 0.1, 0.1 ) ); Model3d.node->getMaterial( 0 ) = Textura2D;
Można go teraz jakoś usunąć?? Można też jakoś usunąć mapkę irr? |
|
Łukasz123 |
» 2010-12-23 15:13:57 Nie pisze w Irrlichcie ale spróbuj funkcją drop(). (: |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-23 16:10:43 chyba nic z tego nie będzie :/ takie szybkie pytanko:
x = GetPrivateProfileInt( "model", "x" + i, 0, Sciezka ); y = GetPrivateProfileInt( "model", "y" + i, 0, Sciezka ); z = GetPrivateProfileInt( "model", "z" + i, 0, Sciezka );
tak chyba nie może być że "y"+i gdzie i jest int'em :) Jak mam to zrobić? |
|
Łukasz123 |
» 2010-12-23 16:56:55 Nie zrozumiałem do końca ale:
Spróbuj skonwersować int do stringa lub chara.
Możesz do tego użyć sprintf lub klasy sstream poczytaj se o nich. (: |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-25 14:47:51 aktualnie nie jestem u siebie w domu. po powrocie napewno sprawdze |
|
« 1 » |