Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

ksiazka opengl

Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-26 11:14
Autor Wiadomość
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
ksiazka opengl
» 2010-12-25 18:02:55
Witam. Chciałbym abyście polecili mi dobrą, polską książkę do nauki OpenGL z której nauczę się tworzenia scen, kamer, renderowania w 2d jak i 3d, shaderów i wqle...wszystko :D Ważne aby była po polsku... Cena może być wysoka, byle było warto :)
P-25512
DejaVu
» 2010-12-25 18:30:49
Wymień może jakie są dostępne na rynku i posiadają te całe shadery itp :) Spis treści wyeliminuje Ci z miejsca wiele pozycji.
P-25519
szyx_yankez
» 2010-12-25 18:31:47
OpenGL w praktyce, jednak ja nie kupował bym tej książki gdyż prawie cała jej zawartość zawarta jest w kursach http://januszg.hg.pl/opengl/index.html
P-25520
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-25 18:56:36
Przeczytałem spis zagadnień w tej książce i naprawde, wiele wieeele informacji :) Kupię tę książkę ponieważ rzeczy namacalne są jak dla mnie lepsze od informacji na stronie www i nie pirace :)
P-25523
DejaVu
» 2010-12-25 18:57:56
W przypadku autora tej książki to raczej nie piracisz, bowiem on sam udostępnia zasoby na własnej stronie. A kupić książkę warto by docenić chociażby włożoną pracę autora.
P-25524
szyx_yankez
» 2010-12-25 19:00:47
Jest to strona samego autora książki, więc treści ze strony są całkowicie legalne, możesz z nich korzystać bez ograniczeń(czytać ofc).

//edit: @UP wyprzedziłeś...
P-25525
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-12-26 11:14:00
Dzięki wszystkim za pomoc :)
P-25573
« 1 »
  Strona 1 z 1