Wyświetlanie myszy - kursor mruga ;p
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-25 20:11
Mazzir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Wyświetlanie myszy - kursor mruga ;p » 2010-12-25 18:24:36 Tak jak w kursie wyświetlam kursor myszy z tym, że zmieniłem go na celownik (xD). Wyświetlam go na ekranie (screen) bo gdy robie to na buforze to mi się wszystko wywala jak chce wyłączyć grę (i tak mruga ;p). No i nie wiem co mam zrobić jak dam readkey to muszę trzymać jakiś klawisz żeby działało i wtedy nadal mruga, ale mniej niż bez readkey ;/
To mój kod: http://wklej.org/id/444326/ |
|
malan |
» 2010-12-25 18:27:54 Usuń to: show_mouse( bufor ); . |
|
Mazzir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-25 18:30:08 Wiem, tak tylko testowałem 2 na raz i zapomniałem skasować. Nadal mruga ;p |
|
szyx_yankez |
» 2010-12-25 18:34:49 Jeżeli chcesz mieć kursor w postaci celownika wystarczy że wyświetlisz go na pozycji mouse_x, mouse_y.
|
|
Mazzir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-25 18:48:34 Wielce dziękuję panu Szymonowi, wszechwiedzącemu i wszechmocnemu programiście za pomoc na GG ;) |
|
malan |
» 2010-12-25 19:07:31 Albo w ciągu godziny wkleisz kod programu, który działa poprawnie albo Cie spalę na stosie ;p. Wybieraj... ;p |
|
pekfos |
» 2010-12-25 19:14:49 "czas ucieka, wieczność czeka" :P
//edit: blituj kursor gdzie chcesz i jak chcesz. |
|
szyx_yankez |
» 2010-12-25 19:22:15 Rozwiązanie: Wyświetlanie bitmapy celownik(czyli kursor) za pomocą metody blit na pozycji mousxe_x, mouse_y.
blit( celownik, bufor, 0, 0, mouse_x, mouse_y, celownik->w, celownik->h ); |
|
« 1 » 2 |