Poruszanie się kulek po ekranie ;p
Ostatnio zmodyfikowano 2010-12-27 18:04
Mazzir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Poruszanie się kulek po ekranie ;p » 2010-12-27 17:10:41 Próbowałem już różnych sposobów, ale nadal nie wiem jak to zrobić ;/ for(kula1.zniszczony; kula1.zniszczony == false; kula1.x++) - ścina całą grę i się nie porusza if(kula1.zniszczony == false) kula1.x++; - nie ścina, ale się nie porusza while(kula1.zniszczony == false) kula1.x++; - to samo co z for Pomocy ;/ |
|
SeaMonster131 |
» 2010-12-27 17:12:32 jeżeli dla przykładu napiszesz: if( !kula1.zniszczony ) { kula1.x++; } To powinno być wszystko ok. Dlatego daj kod! |
|
Mazzir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-27 17:15:38 |
|
szyx_yankez |
» 2010-12-27 17:48:08 Jeżeli chcesz aby kula poruszała się jako przeszkoda np. od lewej do prawej to możesz to napisać tak:
bool right( true ); if( x >= 768 || x <= 0 ) right =!right;
right ? kula.x++: kula.x--;
|
|
DejaVu |
» 2010-12-27 17:48:14 uhm wiem, że nie raz pisałem jak powinna być zbudowana gra, jednak nie mogę tego teraz znaleźć, a lenia mam by się produkować ponownie :) Trzeba będzie ten dział artykułów rozbujać bo czasami przydatne informacje giną gdzieś w natłoku pytań zadawanych na forum :) |
|
SeaMonster131 |
» 2010-12-27 18:03:28 Jeżeli w pętli dałeś ustawianie obiektów: kula1.x = - 10; kula1.y = 170; kula2.x = - 50; kula2.y = 240; kula3.x = - 150; kula3.y = 100; kula4.x = 120; kula4.y = 300; kula5.x = 180; kula5.y = 270;
to sie nie ma co dziwić że sie nie ruszają.... :P |
|
Mazzir Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-12-27 18:04:44 A no rzeczywiście :D Czasem taki banalny błąd się trafi ;p |
|
« 1 » |