[C++,DirectDraw] Kontrolki WinAPI na powieszchniach Directa.
Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-07 14:05
Mateusz124 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++,DirectDraw] Kontrolki WinAPI na powieszchniach Directa. » 2011-01-03 20:49:19 Witam wszystkich, Mam taki problem: chciałbym wyświetlić kontrolki WinAPI na powierzchniach w DirectDraw (jak w temacie). Próbowałem to zrobić tak: (zastąpiłem uchwyt okna powierzchnią). NowaGra = CreateWindowEx( WS_EX_CLIENTEDGE, "BUTTON", "Nowa Gra", WS_CHILD | WS_BORDER, 100, 940, 200, 80,( HWND ) lpDDEkran,( HMENU ) NOWAGRA, hInstance, NULL );
Niestety, chodź program się skompilował przycisk nie był widoczny tam gdzie powinien. Z góry dziękuje za pomoc. |
|
DejaVu |
» 2011-01-04 00:39:12 Takie rzeczy to tylko w erze ;p A tak szczerze mówiąc to nie próbowałem tego, ale tak na logikę: czy obsługa kontrolek jest powiązana w jaki kolwiek sposób z powierzchniami DirectDraw (DirectX) - cokolwiek masz na myśli? Szczerze mówiąc jedynym wspólnym mianownikiem jest kontekst urządzenia czyli HDC, który mówi o powierzchni na której ma być kontrolka bądź obiekt rysowany. Nie wydaje mi się aby łatwe do osiągnięcia było to, czego Ty oczekujesz od kontekstu powierzchni DirectDraw. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-01-04 16:16:29 Tak szczerze to... też mnie to zastanawia. Próbowałem wielu sposobów żeby przycisk umieścić na powierzchni programu gdzie jest zainicjowany DirectX (chciałem stworzyć edytor itd..)... Jak coś jeszcze wykombinuje i będzie działać to dam znać ;) |
|
Łukasz123 |
» 2011-01-05 17:17:48 Raczej wam się nie uda,to tylko GUI do DirectDraw pomoże. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-01-07 14:05:05 Teraz tak zerknąłem do sample directa.. nie wiem czy sie różni SDK Direct3D od DirectDraw czy to to samo...ale w 3D masz coś takiego jak "CustomUI" i tam jest właśnie całe GUI, bardzo ładne :)
pozdrawiam |
|
« 1 » |