Qt + OpenGL + SDL ?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-04 14:44
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Qt + OpenGL + SDL ? » 2011-01-04 12:30:02 Witam!
1.I żeby nie owijać w bawełnę czy można użyć kontrolek Qt w projekcie OpenGL + SDL chodzi o to że mam jakąś grafike wyświetloną SDL i jeszcze np.obsługę klawiszy i do tego chce dodać kontrolkę z Qt da się?
2.Przy takim projekcie co lepsze wxWidgets czy Qt ? Bo jeśli Qt to przechodzę pod Qt Creatora a jak WX to DevWx C++(czy jakoś tak)
Ps.Jeśli lepszy Wx to 1 pytanie odnosi się WxWidgets jak by co (:
Z góry dzięki!
|
|
DejaVu |
» 2011-01-04 12:50:23 Nie licz na to, że ze zrobisz menu za pomocą kontrolek QT i animację pod nim za pomocą SDL czy też OpenGL. Technicznie jest to realizowalne, ale jak już takie rzeczy chcesz robić to powinieneś mieć po pierwsze opanowane dobrze wspomniane biblioteki, a po drugie wykazać się kreatywnością i zmierzyć się z tym problemem sam na sam. |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-04 12:52:59 No to pokombinuje ale OpenGL i SDL zanam dobrze Qt sie uczę a WxWidgets właśnie lepiej będzie robic coś takiego pod wX czy Qt?
Albo inna biblioteka(przenośna) która pozwala tworzyć kontroki w projekcie np.takim jak mój(SDL i OpenGL)? |
|
waxx |
» 2011-01-04 13:48:24 Napisz samemu gui?
|
|
DejaVu |
» 2011-01-04 14:22:24 |
|
madmike44 |
» 2011-01-04 14:29:44 |
|
Łukasz123 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-04 14:44:26 Wielkie dzięki ,zrobie tak jak Madmike napisał gierka sie opuźni ale będzie bardziej efektowna (: |
|
« 1 » |