Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Qt + OpenGL + SDL ?

Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-04 14:44
Autor Wiadomość
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Qt + OpenGL + SDL ?
» 2011-01-04 12:30:02
Witam!

1.I żeby nie owijać w bawełnę czy można użyć kontrolek Qt w projekcie OpenGL + SDL chodzi o to że mam jakąś grafike wyświetloną SDL i jeszcze np.obsługę klawiszy i do tego chce dodać kontrolkę z Qt da się?

2.Przy takim projekcie co lepsze wxWidgets czy Qt ? Bo jeśli Qt to przechodzę pod Qt Creatora a jak WX to DevWx C++(czy jakoś tak)

Ps.Jeśli lepszy Wx to 1 pytanie odnosi się WxWidgets jak by co (:

Z góry dzięki!
P-26203
DejaVu
» 2011-01-04 12:50:23
Nie licz na to, że ze zrobisz menu za pomocą kontrolek QT i animację pod nim za pomocą SDL czy też OpenGL. Technicznie jest to realizowalne, ale jak już takie rzeczy chcesz robić to powinieneś mieć po pierwsze opanowane dobrze wspomniane biblioteki, a po drugie wykazać się kreatywnością i zmierzyć się z tym problemem sam na sam.
P-26204
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-01-04 12:52:59
No to pokombinuje ale OpenGL i SDL zanam dobrze Qt sie uczę a WxWidgets właśnie lepiej będzie robic coś takiego pod wX czy Qt?

Albo inna biblioteka(przenośna) która pozwala tworzyć kontroki w projekcie np.takim jak mój(SDL i OpenGL)?
P-26205
waxx
» 2011-01-04 13:48:24
Napisz samemu gui?
P-26206
DejaVu
» 2011-01-04 14:22:24
A jak nie samemu to użyj właściwej biblioteki.

http://openglgui.sourceforge.net/tutorials.html

Możesz też pogooglać:
OpenGL GUI
.
P-26207
madmike44
» 2011-01-04 14:29:44
Dużo prościej jest wykorzystać OpenGL lub SDL w oknie Qt, niż odwrotnie. Jeśli chodzi o OpenGL, są nawet specjalne klasy i narzędzia - obejrzyj przykłady: http://doc.qt.nokia.com/4.7/examples-opengl.html
P-26208
Łukasz123
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-01-04 14:44:26
Wielkie dzięki ,zrobie tak jak Madmike napisał gierka sie opuźni ale będzie bardziej efektowna (:
P-26209
« 1 »
  Strona 1 z 1