Pytanie o przetwarzanie zdarzen w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-06 17:25
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Pytanie o przetwarzanie zdarzen w grze » 2011-01-06 16:20:17 Hej Kod mojej gry jest rozlozony na kilka plikow zrodlowych oraz naglowkowych i zastanawiam sie w jaki sposob kontrolowac zdarzenia w poszczegolnych trybach gry. Narazie jest tylko 1 funkcja odbierajaca zdarzenia ktora wykonuje sie nonstop podczas dzialania programu i niestety nie moge w niej zawrzec wszystkich zdarzen podczas roznych trybow gry. Dlatego chcialbym stworzyc oddzielna funkcje przetwarzania zdarzen dla kazdego trybu... Czy jest to dobre rozwiazanie, czy moze czegos takiego raczej sie nie stosuje? |
|
DejaVu |
» 2011-01-06 17:07:52 Ilu programistów tyle pomysłów. W programowaniu rozwiązania dobiera się do posiadanych umiejętności na chwilę obecną. Jeżeli nie dysponujesz większą wiedzą - zrób tak jak czujesz. Zdobędziesz doświadczenie i pewnie w przyszłości zaprojektujesz coś lepiej uwzględniając problemy na które natrafiłeś w swojej aktualnej pracy. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-06 17:25:15 no madzre mowisz :D, troche kombinowania nie zaszkodzi :P i zawsze cos z wyniose z tego. Dzieki za porade |
|
« 1 » |