Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jak pod "okienko" podpiąć kod.

Ostatnio zmodyfikowano 2008-11-18 19:36
Autor Wiadomość
GoldWolf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jak pod "okienko" podpiąć kod.
» 2008-10-15 20:55:14
Witam, napisałem taki programik lottek, czy możecie mi pomóc, a mianowicie by ten program uruchomił się po naciśnięciu guzika.
Prostą aplikację okienkową potrafię sobie zrobić, ale nie wiem jak podpiąć kod. Wystarczy mi link, albo tylko przykład jak powinno się to robić, myślę, że potem już sobie poradzę.
P-2066
DejaVu
» 2008-10-15 21:31:19
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem... chodzi Ci o to, żeby po naciśnięciu przycisku w aplikacji graficznej (napisanej np. za pomocą WinAPI) uruchamiał się Twój drugi program?
P-2068
GoldWolf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-10-16 11:28:30
Tak, ogólnie mam problem z podpinaniem kodu (klas, procedur, zmiennych) by działały w okienkach. Jak to się podpina.
Tylko chodzi mi o to by się to skompilowało razem jako jeden projekt, a nie by przycisk włączał mi plik np "lotek.exe".
P-2074
DejaVu
» 2008-10-16 12:44:23
Twój program lotek.exe jest konsolowy o ile dobrze pamiętam i nie połączysz aplikacji konsolowej z aplikacją okienkową. Nie mówię że jest to niemożliwe, jednak napisanie czegoś takiego byłoby trudne i czasochłonne.
P-2079
GoldWolf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-10-16 13:59:17
Dobra ale jak napisałem, nie chodzi mi prawie o tą aplikacje to tylko dla przykładu, po prostu jestem przyzwyczajony do tego, że jest "main" jako główny część program. Teraz pisząc aplikację okienkową nie wiem jak to mam ugryźć. W bilderze były komponenty wrzuciłeś butona na formę i programowałeś go, a tu jakoś nie wiem jak to ugryźć. Wiem, że polecenie konsolowe nie będą działać, ale jak stworzyć program w oparciu o klasy, gdy nie wiem jak to zrobić.
P-2081
DejaVu
» 2008-10-16 14:22:21
http://forum.ddt.pl/?Tid=211 W tym temacie masz link do kursu WinAPI. O ile dobrze pamiętam to jest on napisany pod Dev-C++ (choć jego autor planował go przerobić chyba pod Visual'a).
P-2083
GoldWolf
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-10-16 19:35:30
Dzięki ciekaw stronka. Czy jednak dobrze zrozumiałem że WinApi i C++ to coś innego.
To pierwsze jest oparte na C i nie posiada klas(obiektów ->ma jednak jakby w innym znaczeniu). Trochę się w tym pogubiłem powiem szczerze chciałem programować obiektowo, wybierałem między Javą a C++, wybrałem ten drugi ze względu na szybkość działania. Czy popełniłem błąd czy czegoś nie rozumiem. Przecież mogę tworzyć klasy i wykonywać ich metody np. przyciskając booton w aplikacji. Jednak na postawie książki i podanego linka wszystko robi się inaczej. Pisząc prostą grę FTP nie używa się żadnej klasy( w pojęciu C++).
P-2095
DejaVu
» 2008-10-16 19:59:42
Jeden z moich kolegów powtarza słowa innego znajomego: "Najlepsze w C++ jest to, że nie trzeba używać obiektowości". Język C++ umożliwia organizować Ci dane obiektowo i pisać mechanizmy obiektowe. Nie wszystkie biblioteki do C++ są napisane obiektowo - są one napisane w stylu C. Język C++ jest stosunkowo młody w porównaniu do C więc C++ ma mniej bibliotek niż C. Warto jednak zaznaczyć, że w C++ możesz używać bibliotek C, a co za tym idzie możesz pisać w C++ tak samo jak w C (co dla wielu zwolenników przestarzałego stylu programowania jest dobrą wiadomością).
P-2097
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona