Kurs C++
Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-30 16:26
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-28 18:50:04 Jeszcze WinAPI muszę opanować żeby w DirectXie robić więc lepiej zacząć od czegoś małego :) |
|
DejaVu |
» 2011-01-28 18:55:51 Cytując klasyka: "Błądzisz Synu błądzisz" ;p Powodzenia :) |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-28 19:42:41 A jak się wstawia kod c++ w ramkę na forum? |
|
DejaVu |
» 2011-01-28 19:43:58 |
|
SeaMonster131 |
» 2011-01-29 12:19:18 Jeszcze WinAPI muszę opanować żeby w DirectXie robić więc lepiej zacząć od czegoś małego :) |
Nie musisz :) Gry 3D możesz robić też na gotowych silnikach :) |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-29 14:12:22 Lecz wtedy to się wiele nie nauczę jeśli będę 'jechał' z gotowca. Moim zdaniem zacząć od początku to jest jakieś wyzwanie, a jaka później satysfakcja jak się zrobi coś fajnego, można się wtedy pochwalić swoją ciężką pracą :) |
|
McAffey |
» 2011-01-29 15:10:15 "Jechanie" na gotowych silnikach to też nie takie chop siup, i też jest duża satysfakcja jak coś zaczyna wychodzić. Ja bym na twoim miejscu jednak najpierw spróbował zrobić coś na gotowym silniku, a dopiero potem próbował całkowicie samemu, tak się możesz zrazić i tyle będzie z całej nauki, satysfakcji, sławy i pieniędzy ;P |
|
SeaMonster131 |
» 2011-01-29 21:56:34 Ja akurat pisze silniczek w DirectX, ale wtedy nie piszę na razie gry :)
Generalnie musisz wybrać: albo silnik albo gra. Oczywiście, można napisać na własnym silniku grę - ale żeby dało się napisać trzeba przy nim spędzić...z 2 lata co najmniej. A żeby napisać grę na jakimś już gotowym silniku, wystarczy z pół roku i jakąś fantastyczna gra jest (zakładając że jest to dobry silnik :D). |
|
1 « 2 » 3 4 5 |