Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kurs C++

Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-30 16:26
Autor Wiadomość
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-01-28 18:50:04
Jeszcze WinAPI muszę opanować żeby w DirectXie robić więc lepiej zacząć od czegoś małego :)
P-27320
DejaVu
» 2011-01-28 18:55:51
Cytując klasyka: "Błądzisz Synu błądzisz" ;p Powodzenia :)
P-27322
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-01-28 19:42:41
A jak się wstawia kod c++ w ramkę na forum?
P-27324
DejaVu
» 2011-01-28 19:43:58
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-STC/169 <= patrz na samym końcu :)
P-27325
SeaMonster131
» 2011-01-29 12:19:18
Jeszcze WinAPI muszę opanować żeby w DirectXie robić więc lepiej zacząć od czegoś małego :)
Nie musisz :) Gry 3D możesz robić też na gotowych silnikach :)
P-27390
Dark
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-01-29 14:12:22
Lecz wtedy to się wiele nie nauczę jeśli będę 'jechał' z gotowca. Moim zdaniem zacząć od początku to jest jakieś wyzwanie, a jaka później satysfakcja jak się zrobi coś fajnego, można się wtedy pochwalić swoją ciężką pracą :)
P-27406
McAffey
» 2011-01-29 15:10:15
"Jechanie" na gotowych silnikach to też nie takie chop siup, i też jest duża satysfakcja jak coś zaczyna wychodzić. Ja bym na twoim miejscu jednak najpierw spróbował zrobić coś na gotowym silniku, a dopiero potem próbował całkowicie samemu, tak się możesz zrazić i tyle będzie z całej nauki, satysfakcji, sławy i pieniędzy ;P
P-27413
SeaMonster131
» 2011-01-29 21:56:34
Ja akurat pisze silniczek w DirectX, ale wtedy nie piszę na razie gry :)

Generalnie musisz wybrać: albo silnik albo gra. Oczywiście, można napisać na własnym silniku grę - ale żeby dało się napisać trzeba przy nim spędzić...z 2 lata co najmniej. A żeby napisać grę na jakimś już gotowym silniku, wystarczy z pół roku i jakąś fantastyczna gra jest (zakładając że jest to dobry silnik :D).
P-27458
1 « 2 » 3 4 5
Poprzednia strona Strona 2 z 5 Następna strona