Kurs C++
Ostatnio zmodyfikowano 2011-01-30 16:26
McAffey |
» 2011-01-29 22:05:53 Jeszcze drążąc gotowe silniki to polecam Ci Irrlicht ;) |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-29 22:33:21 Pożyjemy, zobaczymy, na razie to zajmę bardziej się 2D, później nabiorę wprawy to będę kombinował :p |
|
Łukasz123 |
» 2011-01-29 22:34:21 TO ja powiem tak jak chcesz 3D to min. za pół roku będziesz umiał wyświetlić obracający się cześcian albo coś podobnego ponieważ grafika 3D wymaga:
Bardzo dobrej matematyki (tj.macierze,wektory,kwaterniony) Dobrej Fizyki (tj. np.Bryły sztywne)
I ostatnie to na pewno umysły ścisły. Ja ci polecam tak:
Naucz się c++ polecam thinking in c++ bruce ekcela
potem Allegro
potem SDL lub SFML
OpenGL ,GLUT,GLSL i inne ja ci bardziej polecam OpenGL ponieważ super sie w nim kodzi,ja pisze i extra jest z glutem
|
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-29 22:41:09 c++ to mogę się nauczyć chyba z tych kursów na tej stronie, chociaż nigdzie nie widzę stosów, może przeoczyłem :P |
|
jsc |
» 2011-01-29 22:45:37 Zaraz, a gdzie podziało się WinAPI i inne biblioteki systemowe, na których zamierza się oprzeć swoje programy?
A przy okazji jak przy programowaniu wielosystomowy jest rozwiązana ta kwestia (przecież jak się uczę WinAPI to linux leży i kwiczy)? |
|
Dark Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-01-29 22:50:05 linux to temat poboczny :P |
|
dmx81 |
» 2011-01-29 22:52:12 z tym pol roku do obracajacego sie szescianu to gruuubo przesadziles ;) z dobrym kursem i cierpliwoscia (i troche bystrosci+matematyka) za miesiac narysuje sie scene z oteksturowanymi obiektami, ladna mlge i smialo bedzie mozna poruszac sie po scenie przesuwajac "kamere" :) ale oczywiscie duzo latwiej zaczac od allegro - 3d to duzo pracy i malo efektu na poczatek (ustawianie wielu parametrow sceny, budowanie obiektu sceny), w 2d duzo mniej pracy a szybko widoczne efekty. |
|
jsc |
» 2011-01-30 02:25:21 Teraz mnie załatwiłeś. Unix przodek Linuxa to przyczyna powstania C. |
|
1 2 « 3 » 4 5 |