Open GL czy DirectX
Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-08 20:32
SeaMonster131 |
» 2011-02-05 16:10:54 @jsc: dokładnie nie wiem, ale na jakimś znanym portalu to przeczytałem (bodajże było kiedyś na warsztacie tak napisane). a w open gl'u są też takie funkcję jak wczytywanie modeli postaci itd. ? |
To nie gotowy silnik.... napiszesz taką funkcje to będziesz mógł wczytywać modele itd.. |
|
szyx_yankez |
» 2011-02-05 16:34:04 aha
czyli na początek wybiorę Open GL'a :) a w open gl'u są też takie funkcję jak wczytywanie modeli postaci itd. ? |
Nie ma. To nie silnik, wszystko musisz sam zaimplementować. |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-05 19:15:47 Jeszcze bym poprosił o wszystkie biblioteki Open GL'a do pobrania bo na opengl.org nie mogę nigdzie znaleźć działu w download'em, i nie chodzi mi o bibliotekę GL.h GLU.h i GLUT.h tylko wszystkie jakie są w standardzie :)
Z góry dzięki za pomoc |
|
lynx |
» 2011-02-08 18:59:45
tylko wszystkie jakie są w standardzie :)
|
Co masz na myśli?
Wszystko co Ci potrzebne do uruchomienia OpenGl'a masz prawdopodobnie z kompilatorem. A jak szukasz jakiś dodatków, to warto byłoby się sprecyzować. |
|
yoogi Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-08 20:32:26 ogólnie to pod visual studio nie ma Open GL'a ale już sobie z tym poradziłem przekopiowałem sobie całe SDK z sterowników NVidii i jak narazie wszystko śmiga ;] |
|
1 « 2 » |