Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

c++ na architektorze ARM

Ostatnio zmodyfikowano 2008-10-20 22:01
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2008-10-19 19:19:48
lol, przeczytaj sobie fragment zatytułowany: Uruchamianie na prawdziwym sprzęcie z linka jaki podał JCJ (tj: http://www.gamedev.pl/articles.php?x=view&id=91.
P-2196
dalajlamer
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-10-19 19:23:32
tak slyszalem o mophun - w tym sie tworzy gry ale zeby uruchomic gre napisana przez siebietrzeba niezle czary mary wydziwiac ... to moze sugerowac ze rowniez nie wszystko da sie zrobic ta metoda (...) za to wiem ze jezeli sie dobieram do aparatu z pozycji asma ,c lub c++  to nikt mnie w niczym nie ograniczy oprocz mojej wlasnej wyobrazni - kijowo by sie bylo min. rok uczyc jezyka a nastepnie przekonac sie ze to na nic poniewaz cel ktory chciales osiagnac wymaga znajomosci innego jezyka - prawda ?
P-2198
dalajlamer
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-10-19 19:28:44
przypuszczam ze kod moze byc w postaci BIN , COM lub EXE lub (co bardziej prawdopodobne)w jakims nieznanym mi jeszcze formacie.Napewno nie mowimy tutaj o J2ME
,za to na pewno kolega ma racje informacji jest jak na klekarstwo a temat dosc ciekawy moim skromnym zdaniem
P-2199
DeBugger
» 2008-10-19 19:32:04
C++ --> Java
Niestety płatny, ale demo jest.
Download.
P-2200
lynx
» 2008-10-19 20:06:06
A nie mówiłem szukajcie, a znajdziecie. ;D
P-2201
dalajlamer
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-10-20 22:01:36
Kompilartor nazywa sie ARM Developer Suite :) mozna na tym kompilowac C++ oraz asm , odezwe sie jak przerobie dokumentacje i cos napisze ,ale dziex za pomoc wogole widze ze blyskawicznie tu reagoja na pytania innych ,bede zagladal napewno .
P-2212
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2