Krump Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-06 15:55:42 nadanie wartości i jest...
"d++"
domyślnie zaczyna od 1. |
|
Krump Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-06 15:56:17 nadanie wartości i jest...
"d++"
domyślnie zaczyna od 1. |
|
pekfos |
» 2011-02-06 15:56:18 d++ nie nadaje wartości! |
|
Krump Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-06 15:57:12 zwiększa liczbę o 1, ale domyślnie program robi d = 1
PS. jak dam np d = 0 i potem d++, to nie będzie mi zliczał ilości wykonanych pętli. |
|
pekfos |
» 2011-02-06 15:59:57 chyba standard mówi że wartość początkowa int jest nieokreślona, czyż nie?
co do PS: niby dlaczego?
|
|
Krump Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-06 16:04:56 w sumie xD
ale robi mi dobrze za każdym razem, wylicz a jak należny, po za tym zaokrąglaniem do całości.
To jak mam to zrobić, aby mi podliczało?
nawet jak nadałem wartość 0 d, to robi tak samo.
PS. A nie będzie, bo d++ jest już w pętli, ale i tak nic to nie zmieniło, dalej mi zaokrągla do połówek.
PS2. Na wszelki c na początku też zainicjowałem na 0. Lecz i tak jest jak było. |
|
pekfos |
» 2011-02-06 16:16:29 zawsze inicjalizuj lub przypisuj wartości początkowe. inaczej kod nie będzie przenośny i będzie sypał warningami. zaraz skompiluje to u siebie i sprawdzę.
czy trzeba inicjalizować to zależy od kompilatora. już po kodzie widzę że używasz VC++
i nie używaj system()
sprawdziłem. po prostu pogratulować.. w tym else w przypadku 2 wstaw na koniec break;
bo dzieje sie tak:
wybieram 1
wprowadzam liczbe b
dodaje b do sumy
wybieram 2
dodaje stare b do sumy |
|
Krump Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-06 16:25:01 zgadłeś, używam VC++ b mi najlepiej leży, chociaż, czasami nie chce współpracować, szczególnie, jak robię coś nowego.
Czemu mam nie używać system()? Do aplikacji konsolowych niech sobie będzie, a i tak używam tylko "pause" i "cls" z system().
jak używam getch() do zapałzowania, to mi krzyczy warrning jakimś tam, niby program działa. |
|
1 « 2 » 3 4 |