Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ OGL Szukam AI

Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-16 17:37
Autor Wiadomość
SeaMonster131
» 2011-02-16 15:52:32
@up:
Np. możesz losować miejsce na mapie (oddalonej od bota np o 100) tam gdzie ma się udać ten bot. I wtedy wprawiasz go w ruch. Kiedy znajdzie sie blisko gracza, bot pędzi w jego strone.  Koniec :)
P-28290
pekfos
» 2011-02-16 15:52:42
1. znajdź algorytm wyszukiwania drogi w 3d i algorytmy kolizyjne
2. zaimplementuj
3. przeczytaj wytłuszczony druk w moim poprzednim poście.. no i użyj google.
P-28291
waxx
» 2011-02-16 15:59:01
jak n umiesz tego zrobic nie bierz sie za 3d
P-28292
pekfos
» 2011-02-16 17:37:19
up: szkoda gadać.. sądząc po poprzednich tematach, sakuwbarakushow należy do tych, którzy sobie wymyślili że zrobią grę, choćby lepiąc ją z gotowców otrzymanych w odpowiedziach na pytania o rzeczy elementarne.
P-28296
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2