C++ OGL Szukam AI
Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-16 17:37
SeaMonster131 |
» 2011-02-16 15:52:32 @up: Np. możesz losować miejsce na mapie (oddalonej od bota np o 100) tam gdzie ma się udać ten bot. I wtedy wprawiasz go w ruch. Kiedy znajdzie sie blisko gracza, bot pędzi w jego strone. Koniec :) |
|
pekfos |
» 2011-02-16 15:52:42 1. znajdź algorytm wyszukiwania drogi w 3d i algorytmy kolizyjne 2. zaimplementuj 3. przeczytaj wytłuszczony druk w moim poprzednim poście.. no i użyj google. |
|
waxx |
» 2011-02-16 15:59:01 jak n umiesz tego zrobic nie bierz sie za 3d |
|
pekfos |
» 2011-02-16 17:37:19 up: szkoda gadać.. sądząc po poprzednich tematach, sakuwbarakushow należy do tych, którzy sobie wymyślili że zrobią grę, choćby lepiąc ją z gotowców otrzymanych w odpowiedziach na pytania o rzeczy elementarne. |
|
1 « 2 » |