[Opengl/SDL]Dlaczego shift w połączeniu z ctrl lub altem powoduje zacinanie sie gry?;[
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-17 15:26
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-26 23:15:54 no niby mozna ale bug nadal pozostanie ;p, Wolalbym dowiedziec sie czemu sie tak dzieje i jakos zapobiec temu |
|
malan |
» 2011-02-26 23:20:40 Więc kod poproszę :) |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-26 23:39:18 A moglbym prosic o GG?:P Przygotowalbym specjalna paczke z kodem zrodlowym i przeslalbym tobie link. Oczywiscie bede wdzieczny za za wszelkie proby pomocy ^^ |
|
malan |
» 2011-02-26 23:45:35 Wtedy będziesz miał o wiele mniejsze szanse, że rozwiążesz swój problem :). Jeżeli nie chcesz wstawiać całego kodu, to wstaw fragment, który odpowiada za obsługę zdarzeń :) |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-02-27 00:00:39 oo chyba mnie oswiecilo :P... A wiec mam glowna petle odbierajaca eventy caly czas podczas dzialania programu ale a w sterowaniu postaci stworzylem druga zmienna: Uint8 *key = SDL_GetKeyState(NULL); do odbierania wcisnietych klawiszy. Wyglada na to ze nie mozna miec 2 zmiennych odbierajacych eventy? W sterowaniu zmienilem teraz aby wcisniete klawisze odbierala ta zmienna z glownej petli i chociaz problem niezupelnie rozwiazany bo teraz po wcisnieciu shift postac przestaje chodzic to postac nie zacina sie po wciskaniu na przemian shift i ctrl :D |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 15:13:02 Sorry ze odswiezam dosc stary temat ale sam jestem jego autorem wiec chyba moge :P. Pozwólcie ze przypomne na czym problem polega. Gdy postac jest w ruchu(gdy dzieje sie jakas animacja na ekranie) i szybko wciska sie na przemian shift i ctrl to animacja sie zacina bez względu na to czy shift i ctrl mają jakies funkcje w grze czy nie, ale... ...problemem nie jest uzywanie eventów i SDL_GetKeyState(NULL) w jednym projekcie jak napisalem powyzej. Problem tworzy Opengl połączony z SDL'em. Gry napisane w czystym SDL'u nie zacinaja sie pod wplywem szybkiego naciskania shift i ctrl na przemian, zakladam ze tak samo z grami napisanymi w czystym Opengl... I rzeczywiscie nawet w kodach tutoriali SDL/OPENGL ten blad wystepuje. Ludzie o tym nie wiedza po prostu o.O... Cóż strasznie malo czasu mialem ostatnio wiec dlatego dopiero teraz pisze. Zalaczam paczke z gra i kodem zrodlowym. Juz tyle kombinowalem ze ja sam naprawde pomyslów nie mam. Moze wam uda sie tego buga wyłapać? Bylbym ogromnie wdzieczny za pomoc a jak trzeba cos wyjasnic to pytajcie ^^ http://lockerz-go.netai.net/game.rar Gra sklada sie z 3 plików zrodlowych: main.cpp, glowny.cpp, laduj.cpp i 2 nagłówkowych: glowny.h, laduj.h Jesli ktos uzywa Codeblocksa to moze odrazu projekt odpalic |
|
DejaVu |
» 2011-03-16 16:08:55 Wklej sampla skoro problem dotyczy również sampla - kod będzie krótki i łatwy do analizy aniżeli grzebanie w całej grze. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 16:23:51 sampla czyli?:P Paczka do ktorej dalem link nie zawiera juz zadnych zbednych funkcji itp. Ma tylko to co potrzebne do wyswietlenia postaci i poruszania sie. Czy chodzi o to zeby caly kod w jeden plik wpakowac ;p? Sory ale nadal nubkiem jestem |
|
1 « 2 » 3 4 5 |