DejaVu |
» 2011-03-16 16:35:24 I rzeczywiscie nawet w kodach tutoriali SDL/OPENGL ten blad wystepuje
|
Wklej ten krótki kod z tutoriala SDL/OPENGL. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 17:00:27 http://lockerz-go.netai.net/opengl_sdl.rar ok tutaj macie kod z tutka lekko przerobiony przeze mnie tylko w funkcji rysujacej aby pod wplywem wcisniecia strzalki w lewo lub w prawo to kwadrat sie rozciagal. Gdy jest animacja na ekranie i wciska sie szybko na przemian shift i ctrl to animacja sie zacina |
|
DejaVu |
» 2011-03-16 17:12:25 Wklej krótki kod... nie chce mi się ściągać pliku. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 17:24:08 Ech trochę ciężko znaleźć tutka składającego się z jednego pliku ale zrobiłem swój krótki program chyba krótki... ;p. Wciskamy np strzalke w prawo lub lewo i szybko na przemian shift i ctrl #include <gl/gl.h> #include <sdl/sdl.h> #include <sdl/sdl_opengl.h>
void Run(); void ProcessEvents(); void Draw();
int ScrWidth = 800, ScrHeight = 450; SDL_Surface * Screen; SDL_Event event; Uint8 * key = SDL_GetKeyState( NULL ); bool End; int pos_x = 200; bool right = false, left = false;
int main( int argc, char * argv[] ) { Run(); }
void ProcessEvents() { if( End ) return; while( SDL_PollEvent( & event ) && event.type != SDL_MOUSEMOTION ) { if( event.type == SDL_QUIT ) { End = true; break; } } }
void Run() { SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); Screen = SDL_SetVideoMode( ScrWidth, ScrHeight, 32, SDL_OPENGL | SDL_HWSURFACE | SDL_GL_MULTISAMPLEBUFFERS ); SDL_GL_SetAttribute( SDL_GL_DOUBLEBUFFER, 1 ); glClearColor( 0, 0, 0, 0 ); glViewport( 0, 0, ScrWidth, ScrHeight ); glMatrixMode( GL_PROJECTION ); glLoadIdentity(); glOrtho( 0, ScrWidth, ScrHeight, 0, - 1, 1 ); glMatrixMode( GL_MODELVIEW ); glLoadIdentity(); while( !End ) { ProcessEvents(); Draw(); } SDL_FreeSurface( Screen ); }
void Draw() { glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT ); if( key[ SDLK_LEFT ] ) pos_x -= 1; if( key[ SDLK_RIGHT ] ) pos_x += 1; glBegin( GL_QUADS ); glColor3f( 1, 0, 0 ); glVertex3f( 0, 0, 0 ); glColor3f( 1, 1, 0 ); glVertex3f( pos_x, 0, 0 ); glColor3f( 1, 0, 1 ); glVertex3f( pos_x, 100, 0 ); glColor3f( 1, 1, 1 ); glVertex3f( 0, 100, 0 ); glEnd(); SDL_GL_SwapBuffers(); }
|
|
kamillo121 |
» 2011-03-16 17:32:19 Znaczy, że po tej akcji (strzałka + nerwowe naciskanie ctrl i shift) miała się animacja zaciąć ? ja nic takiego nie doświadczam. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 17:34:40 Cóż to dziwny problem, mozliwe ze nie na kazdym kompie wystepuje... Używasz laptopa? Na moim laptopie tego problemu też nie ma ale na stacjonarnym jest. Dałem kilku osobom do przetestowania i potwierdzili że się tnie |
|
kamillo121 |
» 2011-03-16 17:35:48 Nie, stacjonarka. Tamten przykład z tej paczki, którą podlinkowałeś kilka postów wcześniej też sprawdziłem i też się nic nie zacina. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 17:42:21 na moim kompie się tnie i to raczej nie jest wina klawiatury bo zadnych problemow z nia nigdy nie mialem... Cóż mam nadzieje ze komus bedzie sie cięło :P A spróbuj moze przytrzymac shift i wtedy wciskac szybko ctrl podczas duszenia strzalki ofc |
|
1 2 « 3 » 4 5 |