[Opengl/SDL]Dlaczego shift w połączeniu z ctrl lub altem powoduje zacinanie sie gry?;[
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-17 15:26
kamillo121 |
» 2011-03-16 17:45:26 Nic się nie zacina (dodam, że spróbowałem kilka extra combosów i dalej nic się nie zacina) |
|
ThudPoland |
» 2011-03-16 17:58:15 U mnie zacina. Choć minimalne. Zastanawiam się czym spowodowany jest bug. :D |
|
DejaVu |
» 2011-03-16 18:06:30 Masz klawiaturę na USB (strzelam że tak) :) |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 18:07:15 tak, błagam powiedz ze znalazles rozwiazanie :P |
|
DejaVu |
» 2011-03-16 18:07:45 Kup klawiaturę na PS2 :D |
|
ThudPoland |
» 2011-03-16 18:09:58 Ja mam PS2. Błąd występuje. |
|
kamillo121 |
» 2011-03-16 18:15:09 Savail Spróbuj może umieścić kod z obsługą lewej i prawej "strzałki" do pętli gdzie obsługujesz wszystkie eventy za pomocą SDL_PollEvent i spróbuj nieco bardziej rozbudować obsługę zdarzeń, użyj SDL_KEYDOWN i wtedy zobacz. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-16 18:30:58 ale nie chodzi chyba o to. Bo nawet jesli coś się przesuwa bez wciskania czegokolwiek to gdy sie zacznie wciskac shift i ctrl szybko na przemian to i tak bedzie sie scinac ;/ |
|
1 2 3 « 4 » 5 |