Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Opengl/SDL]Dlaczego shift w połączeniu z ctrl lub altem powoduje zacinanie sie gry?;[

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-17 15:26
Autor Wiadomość
kamillo121
» 2011-03-16 17:45:26
Nic się nie zacina (dodam, że spróbowałem kilka extra combosów i dalej nic się nie zacina)
P-29217
ThudPoland
» 2011-03-16 17:58:15
U mnie zacina.
Choć minimalne. Zastanawiam się czym spowodowany jest bug. :D
P-29220
DejaVu
» 2011-03-16 18:06:30
Masz klawiaturę na USB (strzelam że tak) :)
P-29222
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-16 18:07:15
tak, błagam powiedz ze znalazles rozwiazanie :P
P-29223
DejaVu
» 2011-03-16 18:07:45
Kup klawiaturę na PS2 :D
P-29224
ThudPoland
» 2011-03-16 18:09:58
Ja mam PS2. Błąd występuje.
P-29225
kamillo121
» 2011-03-16 18:15:09
Savail
Spróbuj może umieścić kod z obsługą lewej i prawej "strzałki" do pętli gdzie obsługujesz wszystkie eventy  za pomocą SDL_PollEvent i spróbuj nieco bardziej rozbudować obsługę zdarzeń, użyj SDL_KEYDOWN i wtedy zobacz.
P-29226
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-16 18:30:58
ale nie chodzi chyba o to. Bo nawet jesli coś się przesuwa bez wciskania czegokolwiek to gdy sie zacznie wciskac shift i ctrl szybko na przemian to i tak bedzie sie scinac ;/
P-29227
1 2 3 « 4 » 5
Poprzednia strona Strona 4 z 5 Następna strona