Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL]Zwiększenie FPS w grze

Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-27 18:15
Autor Wiadomość
asembler
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL]Zwiększenie FPS w grze
» 2011-02-27 13:40:50
Środowisko: Visual C++ 2010 Express

Piszę grę 3D w OpenGL'u i na otwartych terenach w którym są tylko górki i woda FPS jest bardzo dobry 140-190 ale ta sytuacja zmienia się po wejściu do lasu (Jedyny teren z obiektami takimi jak drzewa, rośliny, kamienie których jest b. dużo). FPS spada w tedy do 70-100, i czy znacie może jakiś sposób na większy FPS bez konieczności usuwania tych obiektów i zmian środowiska wizualnego gry?
P-28652
pekfos
» 2011-02-27 14:54:37
Środowisko: Visual C++ 2010 Express

Ot kolejny który uważa że ma to większe znaczenie..
P-28655
szyx_yankez
» 2011-02-27 15:09:34
P-28657
Drraven
» 2011-02-27 18:15:33
VBO i GLSL ;)
P-28664
« 1 »
  Strona 1 z 1