[OpenGL]Zwiększenie FPS w grze
Ostatnio zmodyfikowano 2011-02-27 18:15
asembler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL]Zwiększenie FPS w grze » 2011-02-27 13:40:50 Środowisko: Visual C++ 2010 Express
Piszę grę 3D w OpenGL'u i na otwartych terenach w którym są tylko górki i woda FPS jest bardzo dobry 140-190 ale ta sytuacja zmienia się po wejściu do lasu (Jedyny teren z obiektami takimi jak drzewa, rośliny, kamienie których jest b. dużo). FPS spada w tedy do 70-100, i czy znacie może jakiś sposób na większy FPS bez konieczności usuwania tych obiektów i zmian środowiska wizualnego gry? |
|
pekfos |
» 2011-02-27 14:54:37 Środowisko: Visual C++ 2010 Express |
Ot kolejny który uważa że ma to większe znaczenie.. |
|
szyx_yankez |
» 2011-02-27 15:09:34 |
|
Drraven |
» 2011-02-27 18:15:33 VBO i GLSL ;) |
|
« 1 » |