[SDL] na C++Builderze
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-15 21:30
absflg Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-12 22:00:29 Ojjj... Niedobrze. Mam w Dev-C++ napisany z SDL cały prawie program.
Może mi ktoś w takim razie polecić jakąkolwiek GL, który pójdzie w Borlandzie i jest w miarę podobny do SDL? (żeby mało trzeba było przerabiać...) |
|
ThudPoland |
» 2011-03-13 22:37:02 Oj... Przerabiać z jednej biblioteki graficznej na drugą to jeżeli to małe projekty głupi i czasochłonny pomysł. |
|
DejaVu |
» 2011-03-13 22:38:50 Przerabiać bibliotekę żeby działała pod innym kompilatorem również nie jest trafionym pomysłem - lepiej już znaleźć bibliotekę działającą prawidłowo pod C++ Builderem, a dopiero potem przerabiać kod własnej aplikacji. Tak czy inaczej Builder się nie popisał (albo twórcy SDL'a) ;p |
|
absflg Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-14 15:42:04 Im dłużej w tym siedzę, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to twórcy C++Buildera. |
|
absflg Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-15 21:30:09 Po dalszych próbach, okomentowałem definicję typu size_t i przerobiłem linię wywołującą błąd pustej tablicy, w miejsce "sizeof(SDL_DUMMY_ENUM) == sizeof(int)" wstawiłem "1". Niby wszystko działa, kod: SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); SDL_Surface * ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 640, 32, SDL_SWSURFACE ); SDL_Surface * obraz = SDL_LoadBMP( "anim.bmp" ); SDL_BlitSurface( obraz, NULL, ekran, NULL ); SDL_Flip( ekran ); SDL_Delay( 1000 ); SDL_CRect fds; Poprawnie wyświetla obrazek w oknie i czeka 1sek. Jednak po wtłoczeniu mojego kodu zawiesza się kompilator. Ciągle wyświetlany jest błąd: [Linker Warning] Attempt to export non-public symbol '_SDL_GetEventFilter' . Może jakiś pomysł? :D |
|
1 2 « 3 » |