Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL] na C++Builderze

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-15 21:30
Autor Wiadomość
absflg
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-12 22:00:29
Ojjj... Niedobrze. Mam w Dev-C++ napisany z SDL cały prawie program.

Może mi ktoś w takim razie polecić jakąkolwiek GL, który pójdzie w Borlandzie i jest w miarę podobny do SDL? (żeby mało trzeba było przerabiać...)
P-29108
ThudPoland
» 2011-03-13 22:37:02
Oj... Przerabiać z jednej biblioteki graficznej na drugą to jeżeli to małe projekty głupi i czasochłonny pomysł.
P-29131
DejaVu
» 2011-03-13 22:38:50
Przerabiać bibliotekę żeby działała pod innym kompilatorem również nie jest trafionym pomysłem - lepiej już znaleźć bibliotekę działającą prawidłowo pod C++ Builderem, a dopiero potem przerabiać kod własnej aplikacji. Tak czy inaczej Builder się nie popisał (albo twórcy SDL'a) ;p
P-29132
absflg
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-14 15:42:04
Im dłużej w tym siedzę, tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że to twórcy C++Buildera.
P-29135
absflg
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-15 21:30:09
Po dalszych próbach, okomentowałem definicję typu size_t i przerobiłem linię wywołującą błąd pustej tablicy, w miejsce "sizeof(SDL_DUMMY_ENUM) == sizeof(int)" wstawiłem "1". Niby wszystko działa, kod:
C/C++
SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING );
SDL_Surface * ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 640, 32, SDL_SWSURFACE );
SDL_Surface * obraz = SDL_LoadBMP( "anim.bmp" );
SDL_BlitSurface( obraz, NULL, ekran, NULL );
SDL_Flip( ekran );
SDL_Delay( 1000 );
SDL_CRect fds;
Poprawnie wyświetla obrazek w oknie i czeka 1sek. Jednak po wtłoczeniu mojego kodu zawiesza się kompilator. Ciągle wyświetlany jest błąd:
[Linker Warning] Attempt to export non-public symbol '_SDL_GetEventFilter'
.

Może jakiś pomysł? :D
P-29160
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3