[SFML, C++] Program zawiesza się po pojawieniu się konsoli Windows
Ostatnio zmodyfikowano 2011-07-16 12:12
Skala Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-20 13:02:48 Faktycznie, Radeona mam.
Starszych sterowników to raczej nie będę instalował. Ale naprawione to będzie dopiero w następnej wersji niż 1.6 tak?
W Visualu, dałem pusty projekt, ale to i tak w niczym mi nie pomaga.
Czyli jak na razie muszę poczekać/zająć się czymś innym?:) |
|
Elaine |
» 2011-03-21 11:15:31 Trzy godziny temu zostało to naprawione w wersji 2, wystarczy sobie ściągnąć źródła i skompilować. |
|
Skala Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-15 11:49:41 Są wakacje, jest fajnie by by+ło coś porobić. :) Postanowiłem sprawdzić SFML, czy już działa. Wersja 1.6 dalej jest i dalej mam ten sam problem co miałem w marcu :S. No wiec pozostaje mi jeszcze wersja 2.0 (chyba że ktoś już poradził z tym problemem?). I pytanie ode mnie jest takie.
Czy to jest jedyny sposób na przygotowanie biblioteki do pisania kodu już? http://www.sfml-dev.org/tutorials/2.0/compile-with-cmake.php Czy jest jakiś prosty sposób ?:P Instalacja między wersją 1.6 a 2.0 wydaje się kolosalną różnicą, a może mi się tylko wydaje. Ma ktoś jakieś przygotowane pliczki, gdzie mogę wkleić i wszystko ładnie działa?:P |
|
szyx_yankez |
» 2011-07-15 14:36:58 |
|
Skala Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-15 14:50:19 Nie poprawny link |
|
szyx_yankez |
» 2011-07-15 14:53:28 |
|
Skala Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-07-15 16:19:26 Jak ja nie cierpię instalacji bibliotek ;S.
Dzięki wielkie za pomoc. Mianowicie pokopiowałem, pliki tam gdzie moim zdaniem powinny być. Powpisywałem w opcjach do linkera dll i liby noi nie rusza;p W tej chwili wyskakuje mi błąd z brakiem biblioteki dll "msvcp100d.dll". Ściągnałem ze znanej mi stronki, gdzie zawsze przy braku jakiejś biblioteki do gry kopiowało się najczęściej do folderu system32 " http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?msvcp100d " , skopiowałem tam i do folderu debug, a tu dalej wyskakuje błąd tej biblioteki. Możliwe że źle powklejałem te wszystkie biblioteki, mianowicie z początku wyskakiwał mi komunikat inny że brak danej biblioteki sfml-graphics-d-2.dll zmieniłem na sfml-graphics-d.dll i właśnie od tej pory wyskoczył komunikat z tym co opisałem powyżej ... blah. Dziękuje za pomoc i wyrozumiałość.
EDIT: Widzę że nie ma pliku "sfml-graphics-d.dll" tylko inne pozostałe, bo zmiana nazwa bibliotek o podobnej nazwie nie pomaga, tylko wyskakują błędy. |
|
szyx_yankez |
» 2011-07-15 18:50:39 Widzę że nie ma pliku "sfml-graphics-d.dll" tylko inne pozostałe, bo zmiana nazwa bibliotek o podobnej nazwie nie pomaga, tylko wyskakują błędy. |
W SFML 2.0/bin/Debug/ jest sfml-graphics-d-2.dll i to raczej ten plik... |
|
1 « 2 » 3 4 |