Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++, WinAPI] Odbieranie klawiszy ;p

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-22 19:39
Autor Wiadomość
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++, WinAPI] Odbieranie klawiszy ;p
» 2011-03-22 16:38:23
W pętli
while( GetMessage( & messages, NULL, 0, 0 ) )
 sprawdzam czy został naciśnięty klawisz T. I wszystko jest ok, ale to będzie tylko działać gdy aktywny jest ten program mój. A ja chcę spr czy globalnie jest naciśnięty jakiś klawisz (tzn gdy mam inne okienko aktywne).

C/C++
while( GetMessage( & messages, NULL, 0, 0 ) )
{
    /* Translate virtual-key messages into character messages */
    TranslateMessage( & messages );
    /* Send message to WindowProcedure */
    DispatchMessage( & messages );
   
    if( mine != 0 )
    {
        if( GetAsyncKeyState( 'T' ) )
        {
            MessageBox( hwnd, "klawisz!", "elo", MB_OK );
            //...
        }
    }
}

Ma ktoś jakiś pomysł? :)
P-29581
DejaVu
» 2011-03-22 17:03:32
Twoje pytanie podchodzi pod keyloggera. Nie dostaniesz odpowiedzi.
P-29582
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-22 17:10:06
Teraz tak czytam i faktycznie to tak brzmi :)
Ale nie, ja nie piszę szkodliwego oprogramowania. Czemu? Bo ja nie chciałbym takiego dostać.

To teraz napiszę do czego chce to wykorzystać :)
Może ktoś zna taką gre jak Minecraft? Tam po naciśnięciu T włącza się czat.
I ja teraz chcę napisać sobie (dla siebie) takie skróty klawiszowe np:
Kiedy nacisnę Z+1w czacie wyszedł napis /give SeaMonster131
(to jest komenda na danie surowców, admin tylko tak może). CTRL+V nie działa, dlatego chcę to zrobić... :)
I to tyle :)
P-29584
ison
» 2011-03-22 17:46:43
a czy musisz koniecznie korzystać z okienka WinApi? zauważ że w konsolowej aplikacji GetAsyncKeyState() 'działa' również gdy aplikacja jest uziemiona
P-29586
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-03-22 19:39:44
No nie musze :) Myślałem że sie da to zrobić w WinApi ;p
Tak czy inaczej, dzięki heh :)
P-29588
« 1 »
  Strona 1 z 1