[C++, WinAPI] Odbieranie klawiszy ;p
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-22 19:39
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++, WinAPI] Odbieranie klawiszy ;p » 2011-03-22 16:38:23 W pętli while( GetMessage( & messages, NULL, 0, 0 ) ) sprawdzam czy został naciśnięty klawisz T. I wszystko jest ok, ale to będzie tylko działać gdy aktywny jest ten program mój. A ja chcę spr czy globalnie jest naciśnięty jakiś klawisz (tzn gdy mam inne okienko aktywne). while( GetMessage( & messages, NULL, 0, 0 ) ) { TranslateMessage( & messages ); DispatchMessage( & messages ); if( mine != 0 ) { if( GetAsyncKeyState( 'T' ) ) { MessageBox( hwnd, "klawisz!", "elo", MB_OK ); } } } Ma ktoś jakiś pomysł? :) |
|
DejaVu |
» 2011-03-22 17:03:32 Twoje pytanie podchodzi pod keyloggera. Nie dostaniesz odpowiedzi. |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-22 17:10:06 Teraz tak czytam i faktycznie to tak brzmi :) Ale nie, ja nie piszę szkodliwego oprogramowania. Czemu? Bo ja nie chciałbym takiego dostać.
To teraz napiszę do czego chce to wykorzystać :) Może ktoś zna taką gre jak Minecraft? Tam po naciśnięciu T włącza się czat. I ja teraz chcę napisać sobie (dla siebie) takie skróty klawiszowe np: Kiedy nacisnę Z+1w czacie wyszedł napis /give SeaMonster131 (to jest komenda na danie surowców, admin tylko tak może). CTRL+V nie działa, dlatego chcę to zrobić... :) I to tyle :)
|
|
ison |
» 2011-03-22 17:46:43 a czy musisz koniecznie korzystać z okienka WinApi? zauważ że w konsolowej aplikacji GetAsyncKeyState() 'działa' również gdy aplikacja jest uziemiona |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-22 19:39:44 No nie musze :) Myślałem że sie da to zrobić w WinApi ;p Tak czy inaczej, dzięki heh :) |
|
« 1 » |