Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL]Przezroczystość obiektów

Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-23 23:30
Autor Wiadomość
albatross201
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL]Przezroczystość obiektów
» 2011-03-23 23:30:46
Witam. Do rzeczy: Może mi ktoś powiedzieć dlaczego podczas rysowania obiektów są one przezroczyste? co zmienić aby tak nie było?
Koszytam z kursu na tej stronie i powiedzmy że jestem na etapie "Kolory i cieniowanie" Przykład z tamtej części kursu daje jednolity kolor ale moje są przezroczyste. Jakiś pomysł?

//Dobra poradzilem sobie poprzez lekką kombinacje tym kodem:

C/C++
GLfloat position[ 4 ] = { 10.0f, 10.0, 100.0f, 0.0f };

// flagi czynnosci pomocniczych

glEnable( GL_DEPTH_TEST );

// czyszczenie buforow
glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT );

//glEnable(GL_CULL_FACE);
glEnable( GL_COLOR_MATERIAL );

auxInitDisplayMode( AUX_SINGLE | AUX_RGBA );

// wlaczenie oswietlenia
glLightfv( GL_LIGHT0, GL_POSITION, position );
glEnable( GL_LIGHT0 );
glEnable( GL_LIGHTING );

Może komuś się przyda:)
P-29622
« 1 »
  Strona 1 z 1