[OpenGL]Przezroczystość obiektów
Ostatnio zmodyfikowano 2011-03-23 23:30
albatross201 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL]Przezroczystość obiektów » 2011-03-23 23:30:46 Witam. Do rzeczy: Może mi ktoś powiedzieć dlaczego podczas rysowania obiektów są one przezroczyste? co zmienić aby tak nie było?
Koszytam z kursu na tej stronie i powiedzmy że jestem na etapie "Kolory i cieniowanie" Przykład z tamtej części kursu daje jednolity kolor ale moje są przezroczyste. Jakiś pomysł?
//Dobra poradzilem sobie poprzez lekką kombinacje tym kodem:
GLfloat position[ 4 ] = { 10.0f, 10.0, 100.0f, 0.0f };
glEnable( GL_DEPTH_TEST );
glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT );
glEnable( GL_COLOR_MATERIAL );
auxInitDisplayMode( AUX_SINGLE | AUX_RGBA );
glLightfv( GL_LIGHT0, GL_POSITION, position ); glEnable( GL_LIGHT0 ); glEnable( GL_LIGHTING );
Może komuś się przyda:) |
|
« 1 » |