Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Algorytm ułożenia kart w Video Poker. » 2011-03-30 11:08:15 Witam. Głowie się już od 3 dni z napisaniem algorytmu sprawdzających ułożenie i trafienie kart w Video Pokerze. Mam tablice gdzie przechowuję wylosowane liczby( short int wylosowane[ 5 ] ), jest 5 rzędów kart, w każdym rzędzie znajduje się wylosowana liczba od 0 do 26. 0 - liczba nie losowana, potrzebne gdy karta obrócona 1-4 - A(4 kolory) 5-8 - K(4 kolory) 9-12 - Q(4 kolory) 13-16 - J(4 kolory) 17-20 - 10(4 kolory) 21-24 - 9(4 kolory) 25-26 - Jocker(czarny, czerwony) Czyli jeśli mam takie wylosowane karty: wylosowane[ 0 ] = 9 i wylosowane[ 1 ] = 10 ma mi pokazać, że mam 1 parę Dam. Nie mam pojęcia czy jest to w ogóle możliwe do wykonania nie pisząc wszystkich możliwych kombinacji(czyli z jakiś milion linijek kodu). Jeśli ktoś ma jakieś pomysły proszę o podzielenie się nimi. EDIT: Jest jeden Jocker. |
|
DejaVu |
» 2011-03-30 13:00:15 A co to za problem zrobić licznik do zliczania liczby takich samych kart? |
|
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-30 14:27:19 Co masz na myśli? Ja muszę wiedzieć w jakich rzędach dzieje się akcja i jakie karty biorą w nich udział. |
|
DejaVu |
» 2011-03-30 16:40:31 To napisz sobie funkcję do każdej kolejki (rzędu), która sprawdza czy jest karta danego typu. A potem:
ile = 0; for( int i = 0; i < 5; i++ ) if( czyDama( rzad[ i ] ) ) ile++;
std::cout << "Masz " << ile << " dam.";
|
|
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-03-31 15:41:14 Panie Piotrze naprowadził mnie pan na dobry kierunek i udało mi się wymyślić coś takiego: int wylosSprawdzone[ 5 ];
struct karta { unsigned short int As, Krol, Dama, Walet, Dzies, Dziew, Jocker; } czyTrafiona, ileKart;
unsigned short int coTrafilo;
void SprawdzanieKart() { for( unsigned short int i = 0; i < 5; i++ ) { if( wylosSprawdzone[ i ] == 1 || wylosSprawdzone[ i ] == 2 || wylosSprawdzone[ i ] == 3 || wylosSprawdzone[ i ] == 4 ) czyTrafiona.As = true; else czyTrafiona.As = false; if( wylosSprawdzone[ i ] == 5 || wylosSprawdzone[ i ] == 6 || wylosSprawdzone[ i ] == 7 || wylosSprawdzone[ i ] == 8 ) czyTrafiona.Krol = true; else czyTrafiona.Krol = false; if( wylosSprawdzone[ i ] == 13 || wylosSprawdzone[ i ] == 14 || wylosSprawdzone[ i ] == 15 || wylosSprawdzone[ i ] == 16 ) czyTrafiona.Dama = true; else czyTrafiona.Dama = false; if( wylosSprawdzone[ i ] == 9 || wylosSprawdzone[ i ] == 10 || wylosSprawdzone[ i ] == 11 || wylosSprawdzone[ i ] == 12 ) czyTrafiona.Walet = true; else czyTrafiona.Walet = false; if( wylosSprawdzone[ i ] == 17 || wylosSprawdzone[ i ] == 18 || wylosSprawdzone[ i ] == 19 || wylosSprawdzone[ i ] == 20 ) czyTrafiona.Dzies = true; else czyTrafiona.Dzies = false; if( wylosSprawdzone[ i ] == 21 || wylosSprawdzone[ i ] == 22 || wylosSprawdzone[ i ] == 23 || wylosSprawdzone[ i ] == 24 ) czyTrafiona.Dziew = true; else czyTrafiona.Dziew = false; if( wylosSprawdzone[ i ] == 25 ) czyTrafiona.Jocker = true; else czyTrafiona.Jocker = false; if( czyTrafiona.As == true ) ileKart.As++; if( czyTrafiona.Krol == true ) ileKart.Krol++; if( czyTrafiona.Dama == true ) ileKart.Dama++; if( czyTrafiona.Walet == true ) ileKart.Walet++; if( czyTrafiona.Dzies == true ) ileKart.Dzies++; if( czyTrafiona.Dziew == true ) ileKart.Dziew++; if( czyTrafiona.Jocker == true ) ileKart.Jocker++; } if( ileKart.As == 4 && ileKart.Jocker == 1 || ileKart.Krol == 4 && ileKart.Jocker == 1 || ileKart.Dama == 4 && ileKart.Jocker == 1 || ileKart.Walet == 4 && ileKart.Jocker == 1 || ileKart.Dzies == 4 && ileKart.Jocker == 1 || ileKart.Dziew == 4 && ileKart.Jocker == 1 ) coTrafilo = 5; else if( ileKart.As == 4 ||( ileKart.As == 3 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Krol == 4 ||( ileKart.Krol == 3 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dama == 4 ||( ileKart.Dama == 3 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Walet == 4 ||( ileKart.Walet == 3 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dzies == 4 ||( ileKart.Dzies == 3 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dziew == 4 ||( ileKart.Dziew == 3 && ileKart.Jocker == 1 ) ) coTrafilo = 4; else if( ileKart.As == 3 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 3 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 3 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 3 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 3 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 3 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 3 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 3 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 3 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 3 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 3 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 3 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 3 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 3 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 3 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 3 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 3 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 3 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 3 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 3 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 3 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 3 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 3 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 3 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 3 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 3 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 3 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 3 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 3 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 3 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Walet == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dzies == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.Dziew == 2 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 9; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Krol == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Dzies == 1 ) coTrafilo = 7; else if( ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Dzies == 1 ) coTrafilo = 7; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Dzies == 1 ) coTrafilo = 7; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Krol == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Dzies == 1 ) coTrafilo = 7; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Krol == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 1 ) coTrafilo = 7; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Krol == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Jocker == 1 ) coTrafilo = 7; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Dziew == 1 ) coTrafilo = 6; else if( ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Dziew == 1 ) coTrafilo = 6; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Dziew == 1 ) coTrafilo = 6; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Dziew == 1 ) coTrafilo = 6; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 1 ) coTrafilo = 6; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Dama == 1 && ileKart.Walet == 1 && ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Jocker == 1 ) coTrafilo = 6; else if( ileKart.As == 3 ||( ileKart.As == 2 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Krol == 3 ||( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dama == 3 ||( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Walet == 3 ||( ileKart.Walet == 2 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dzies == 3 ||( ileKart.Dzies == 2 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dziew == 3 ||( ileKart.Dziew == 2 && ileKart.Jocker == 1 ) ) coTrafilo = 3; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 2 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 2 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dama == 2 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Walet == 2 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Walet == 2 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dzies == 2 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dama == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dama == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dama == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dama == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dama == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Walet == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Walet == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Walet == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Walet == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Walet == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dziew == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dziew == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.As == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dziew == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Krol == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dziew == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dama == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dziew == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Walet == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.Dziew == 1 && ileKart.Jocker == 1 && ileKart.Dzies == 2 ) coTrafilo = 8; else if( ileKart.As == 2 ||( ileKart.As == 1 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Krol == 2 ||( ileKart.Krol == 1 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dama == 2 ||( ileKart.Dama == 1 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Walet == 2 ||( ileKart.Walet == 1 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dzies == 2 ||( ileKart.Dzies == 1 && ileKart.Jocker == 1 ) || ileKart.Dziew == 2 ||( ileKart.Dziew == 1 && ileKart.Jocker == 1 ) ) coTrafilo = 1; else coTrafilo = 0; if( coTrafilo == 0 ) cout << "\nPUSTE KARTY\n"; else if( coTrafilo == 1 ) cout << "\nJEDNA PARA\n"; else if( coTrafilo == 2 ) cout << "\nDWIE PARY\n"; else if( coTrafilo == 3 ) cout << "\nTRÓJKA"; else if( coTrafilo == 4 ) cout << "\nKARETA"; else if( coTrafilo == 5 ) cout << "\nPI¥TKA"; else if( coTrafilo == 6 ) cout << "\nMA£Y STRIT\n"; else if( coTrafilo == 7 ) cout << "\nDU¯Y STRIT\n"; else if( coTrafilo == 8 ) cout << "\nDWIE PARY\n"; else if( coTrafilo == 9 ) cout << "\nFULL\n"; }
Kod sprawdzony, działa. Ale został mi jeszcze Poker(Mały strit w kolorze) i Poker królewski(Dziesiątka, Walet, Dama, Król i As w jednym kolorze) i nie mam pojęcia jak wyłuskać różnicę w kolorze poszczególnych kart. Chyba zostawię jak jest bo nic nie wymyślę twórczego. Kod się może komuś przydać dlatego wrzuciłem na forum. |
|
malan |
» 2011-03-31 17:43:32 Mi na szybko udało się wyskrobać coś takiego: #include <algorithm> #include <ctime> #include <iostream>
const int CARDS_COUNT = 5;
struct Cards { int ace; int king; int queen; int jack; int nine; int ten; int joker; void print() { std::cout << "ace: " << ace << std::endl; std::cout << "king: " << king << std::endl; std::cout << "queen: " << queen << std::endl; std::cout << "jack: " << jack << std::endl; std::cout << "nine: " << nine << std::endl; std::cout << "ten: " << ten << std::endl; std::cout << "joker: " << joker << std::endl; } };
void checkCards( Cards & cards, int array[], int size ); void drawing( int array[], int size );
bool isFive( int * pointersArray[], int size = 7 ); bool isFourOfAKind( int * pointersArray[], int size = 7 );
int main() { Cards cards = { 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0 }; int * cardsPointers[ 7 ] = { & cards.ace, & cards.king, & cards.queen, & cards.jack, & cards.nine, & cards.ten, & cards.joker }; int drawnCards[ CARDS_COUNT ]; drawing( drawnCards, CARDS_COUNT ); checkCards( cards, drawnCards, CARDS_COUNT ); cards.print(); std::cout << "isFive returned " << std::boolalpha << isFive( cardsPointers ) << std::endl; std::cout << "isFourOfAKind returned " << std::boolalpha << isFourOfAKind( cardsPointers ) << std::endl; }
void checkCards( Cards & cards, int array[], int size ) { for( int i = 0; i < size; ++i ) { if( array[ i ] >= 1 && array[ i ] <= 4 ) ++cards.ace; else if( array[ i ] >= 5 && array[ i ] <= 8 ) ++cards.king; else if( array[ i ] >= 9 && array[ i ] <= 12 ) ++cards.queen; else if( array[ i ] >= 13 && array[ i ] <= 16 ) ++cards.jack; else if( array[ i ] >= 17 && array[ i ] <= 20 ) ++cards.nine; else if( array[ i ] >= 21 && array[ i ] <= 24 ) ++cards.ten; else if( array[ i ] == 25 ) ++cards.joker; } }
void drawing( int array[], int size ) { srand( time( 0 ) ); for( int i = 0; i < size; ++i ) { array[ i ] = rand() % 26 + 0; } }
bool isFive( int * pointersArray[], int size ) { --size; for( int i = 0; i < size; ++i ) { if( * pointersArray[ i ] == 4 && * pointersArray[ 6 ] == 1 ) return true; } return false; }
bool isFourOfAKind( int * pointersArray[], int size ) { --size; for( int i = 0; i < size; ++i ) { if( * pointersArray[ i ] == 4 ||( * pointersArray[ i ] == 3 && * pointersArray[ 6 ] == 1 ) ) return true; } return false; } Oprogramowałem tylko "piątkę" i "karetę" na razie. Nie mam teraz zbytnio czasu żeby tłumaczyć wszystko po kolei, ale przyjrzyj się i oceń, które rozwiązanie (Twoje, czy moje) jest bardziej czytelne. |
|
« 1 » |