Problem ze środowiskiem Code::Blocks?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-12 13:49
asembler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem ze środowiskiem Code::Blocks? » 2011-04-10 11:17:21 Więc, od pewnego czasu rozwijam projekt gry w środowisku C::B. Nie dalej jak wczoraj LOG przestał pokazywać błędy kompilacji (Jeśli jakieś były). W innych projektach także próbowałem i zrobiłem celowy błąd i stało się, także nie pokazał tego błędu. Kod ma 497 linijek więc jakoś nie chcę mi się szukać tego error'u :-).
Mam nadzieję że ktoś miał już ten problem a konfiguracja linkera czy też kompilatora jest dobra gdyż wcześniej kompilowałem już projekt i nie zmieniałem ustawień. |
|
szyx_yankez |
» 2011-04-10 12:31:24 Zapewne musiałeś coś przestawić, jak nie celowo to przypadkowo(skróty klawiszowe ;p), zmień ustawienia na domyślne i wszystko powinno wrócić do normy. Jeżeli to nie pomoże to reinstalacja. |
|
malan |
» 2011-04-10 14:54:56 A może przypadkiem kliknąłeś na inną kartę, np. "Code::Blocks"? ;p |
|
asembler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-11 13:32:58 Nie jestem głupi nie zrobiłem nic z tych rzeczy. |
|
DejaVu |
» 2011-04-11 14:06:28 Może po prostu masz wyłączony log kompilacji? (F2) Samo z siebie raczej nic nie przestaje działać... |
|
asembler Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-12 12:32:03 W menu "Logs & Others" znajdują się "Build log" i "Build messages". Normalnie podczas kompilowania i linkowania "Build messages" powinno zwracać nam wiadomości podczas linkowania i kompilacji po czym ją zakończyć i znów zwrócić wiadomość czy proces się udał czy też nie. U mnie te dwie kontrolki zwracają po skompilowaniu tylko: Build messages: ||=== Build finished: 0 errors, 0 warnings ===|
Build Log:
-------------- Build: Release in Third Marine Battalion ---------------
Compiling: main.cpp Process terminated with status 1 (0 minutes, 1 seconds) 0 errors, 0 warnings
i tu nic, wyskakują te dwie wiadomości bez pliku wyjściowego *.exe i jakichkolwiek śladów kompilacji. A stało się to tak: W mojej grze którą piszę w środowisku C::B nie pasował mi system zapisu stanu rozgrywki, więc postanowiłem go dopracować (Wcześniej wszystko było dobrze). Po zakończeniu dopracowań rozpocząłem kompilacje i te powyrzsze wiadomości zostały mi zwrócone, cofnąłem więc do stanu poprzedniego przed zmodyfikowaniem ale i tak te wiadomości zostały mi zwrócone, w innych projektach było tak samo a jeśli już udało się coś skompilować to kompilowało się 5-10 sekund nawet w przypadku "Hello World". Reinstalowałem środowisko i było to samo. |
|
DejaVu |
» 2011-04-12 13:49:07 Może zmieniłeś opcję kompilacji np. na Utility - wówczas kod nie jest kompilowany (Visual C++) - w Code::Blocks może byś sytuacja analogiczna. Musiałeś się bawić opcjami i coś tam przestawić, że się nie kompiluje. Druga opcja to nie masz dodanych plików do projektu - pliki, które nie są w projekcie nie będą kompilowane. |
|
« 1 » |