Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem ze środowiskiem Code::Blocks?

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-12 13:49
Autor Wiadomość
asembler
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Problem ze środowiskiem Code::Blocks?
» 2011-04-10 11:17:21
Więc, od pewnego czasu rozwijam projekt gry w środowisku C::B. Nie dalej jak wczoraj LOG przestał pokazywać błędy kompilacji (Jeśli jakieś były). W innych projektach także próbowałem i zrobiłem celowy błąd i stało się, także nie pokazał tego błędu. Kod ma 497 linijek więc jakoś nie chcę mi się szukać tego error'u :-).
Mam nadzieję że ktoś miał już ten problem a konfiguracja linkera czy też kompilatora jest dobra gdyż wcześniej kompilowałem już projekt i nie zmieniałem ustawień.
P-30536
szyx_yankez
» 2011-04-10 12:31:24
Zapewne musiałeś coś przestawić, jak nie celowo to przypadkowo(skróty klawiszowe ;p), zmień ustawienia na domyślne i wszystko powinno wrócić do normy. Jeżeli to nie pomoże to reinstalacja.
P-30539
malan
» 2011-04-10 14:54:56
A może przypadkiem kliknąłeś na inną kartę, np. "Code::Blocks"? ;p
P-30543
asembler
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-11 13:32:58
Nie jestem głupi nie zrobiłem nic z tych rzeczy.
P-30600
DejaVu
» 2011-04-11 14:06:28
Może po prostu masz wyłączony log kompilacji? (F2) Samo z siebie raczej nic nie przestaje działać...
P-30601
asembler
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-12 12:32:03
W menu "Logs & Others" znajdują się "Build log" i "Build messages". Normalnie podczas kompilowania i linkowania "Build messages" powinno zwracać nam wiadomości podczas linkowania i kompilacji po czym ją zakończyć i znów zwrócić wiadomość czy proces się udał czy też nie. U mnie te dwie kontrolki zwracają po skompilowaniu tylko:
Build messages:
||=== Build finished: 0 errors, 0 warnings ===|

Build Log:

-------------- Build: Release in Third Marine Battalion ---------------

Compiling: main.cpp
Process terminated with status 1 (0 minutes, 1 seconds)
0 errors, 0 warnings

i tu nic, wyskakują te dwie wiadomości bez pliku wyjściowego *.exe i jakichkolwiek śladów kompilacji.
A stało się to tak:
W mojej grze którą piszę w środowisku C::B nie pasował mi system zapisu stanu rozgrywki, więc postanowiłem go dopracować (Wcześniej wszystko było dobrze). Po zakończeniu dopracowań rozpocząłem kompilacje i te powyrzsze wiadomości zostały mi zwrócone, cofnąłem więc do stanu poprzedniego przed zmodyfikowaniem ale i tak te wiadomości zostały mi zwrócone, w innych projektach było tak samo a jeśli już udało się coś skompilować to kompilowało się 5-10 sekund nawet w przypadku "Hello World". Reinstalowałem środowisko i było to samo.
P-30650
DejaVu
» 2011-04-12 13:49:07
Może zmieniłeś opcję kompilacji np. na Utility - wówczas kod nie jest kompilowany (Visual C++) - w Code::Blocks może byś sytuacja analogiczna. Musiałeś się bawić opcjami i coś tam przestawić, że się nie kompiluje. Druga opcja to nie masz dodanych plików do projektu - pliki, które nie są w projekcie nie będą kompilowane.
P-30657
« 1 »
  Strona 1 z 1