Biblioteka graficzna 2D
Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-22 13:25
szyx_yankez |
» 2011-04-21 20:36:50 Po co się uczyć o wiele trudniejszego DirectXa jak można łatwiejsze, SFML, Allegro5?(Aby manipulować obrazkami) |
|
ison |
» 2011-04-21 21:27:46 |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-22 13:14:52 Korzystam z tego( http://darkcult.nazwa.pl/wiki/index.php/Kurs_DirectDraw_cz%C4%99%C5%9B%C4%87_1 ) arta i mam jeden problem: W arcie pisze: HBITMAP hbmObrazek = LoadImage (NULL, "obrazek.bmp", IMAGE_BITMAP, 0, 0, LR_LOADFROMFILE); tymczasem wypierdziela błąd: C:\Documents and Settings\Skovv\Pulpit\Draw\main.cpp||In function 'GRAPHIC GraphicLoad(GRAPHIC_DEVICE, char*)':| C:\Documents and Settings\Skovv\Pulpit\Draw\main.cpp|49|error: invalid conversion from 'void*' to 'HBITMAP__*'| ||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|
|
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-04-22 13:25:39 ok, już wiem |
|
1 « 2 » |