Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Biblioteka graficzna 2D

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-22 13:25
Autor Wiadomość
szyx_yankez
» 2011-04-21 20:36:50
Po co się uczyć o wiele trudniejszego DirectXa jak można łatwiejsze, SFML, Allegro5?(Aby manipulować obrazkami)
P-31535
ison
» 2011-04-21 21:27:46
OpenLayer do grafiki 2D, wspomaganie GPU, przejrzysta dokumentacja, bardzo szybko opanujesz ;)
http://www.youtube.com/watch?v=VLIXFqpfiT0
P-31560
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-22 13:14:52
Korzystam z tego( http://darkcult.nazwa.pl/wiki/index.php/Kurs_DirectDraw_cz%C4%99%C5%9B%C4%87_1 ) arta i mam jeden problem:
W arcie pisze:
HBITMAP hbmObrazek = LoadImage (NULL, "obrazek.bmp", IMAGE_BITMAP,
    0, 0, LR_LOADFROMFILE);
tymczasem wypierdziela błąd:
C:\Documents and Settings\Skovv\Pulpit\Draw\main.cpp||In function 'GRAPHIC GraphicLoad(GRAPHIC_DEVICE, char*)':|
C:\Documents and Settings\Skovv\Pulpit\Draw\main.cpp|49|error: invalid conversion from 'void*' to 'HBITMAP__*'|
||=== Build finished: 1 errors, 0 warnings ===|
P-31616
skovv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-22 13:25:39
ok, już wiem
P-31621
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2