Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Irrlicht kamera FPS

Ostatnio zmodyfikowano 2011-04-24 17:22
Autor Wiadomość
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Irrlicht kamera FPS
» 2011-04-24 16:32:36
Mam problem z ustawieniem w Irrlichcie kamery FPS. Robie to tak:
C/C++
IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, core::dimension2d < u32 >( 800, 600 ), 32, false, false, false, 0 );

device->getCursorControl()->setVisible( true );
video::IVideoDriver * video = device->getVideoDriver();
scene::ISceneManager * menage = device->getSceneManager();
scene::ICameraSceneNode * kam = menage->addCameraSceneNodeFPS();
device->getCursorControl()->setVisible( true );
kam->setPosition( core::vector3df( 0, 0, - 100 ) );
kam->setFarValue( 90000 );
menage->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) );
menage->loadScene( "sceme.irr" );

Lecz kamera stoi w miejscu. Używam wersij 1.7.2 silnika.
P-31855
Łukasz123
» 2011-04-24 17:05:40
wywal to:
C/C++
menage->addCameraSceneNode( 0, vector3df( 0, 30, - 40 ), vector3df( 0, 5, 0 ) );
P-31861
bingo009
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-04-24 17:22:43
Niestety nie pomogło.
P-31862
« 1 »
  Strona 1 z 1